Søger Velholdt vand + vindtæt flyverdragt str.80 (til pige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
533 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Rsa

Mangler en flyverdragt, så kom gerne frem med dem I har liggende i gemmeren

Gerne med billede og max pris på 300 kr

Håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Palaja

Jeg har en didriksson i rød. Den er ikke ny som på billedet, men  brugt meget lidt som ekstra dragt. Jeg kan se der er kommet lidt sorte streger på "lukningen" midt på maven. Det er meget lidt og jeg har ikke vasket den, så ved ikke om det kan gå af i vask. Ellers fremstår den som ny. Jeg kan godt tage billeder af det (pletter) og sende til dig hvis du er interesseret. Jeg har sorte luffer som passer til, men lynlåslukning, som aldrig er brugt. KH Maja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2011

Rsa

Palaja skriver:

Jeg har en didriksson i rød. Den er ikke ny som på billedet, men  brugt meget lidt som ekstra dragt. Jeg kan se der er kommet lidt sorte streger på "lukningen" midt på maven. Det er meget lidt og jeg har ikke vasket den, så ved ikke om det kan gå af i vask. Ellers fremstår den som ny. Jeg kan godt tage billeder af det (pletter) og sende til dig hvis du er interesseret. Jeg har sorte luffer som passer til, men lynlåslukning, som aldrig er brugt. KH Maja

Hvad ville en evt. pris være og kan du tage et byere billede, der afspejler dragtens aktuelle stand?

Vh.

Anmeld

6. december 2011

Mussen2

Jeg har en rød fra Mikk-line- i super fin stand. Så godt som ikke brugt. Jeg er overbevist om, at det faktisk ikke kan ses den er brugt. Den skal ikke koste dig meget, da jeg ikke får brug for den igen....

Anmeld

6. december 2011

Palaja

Hvad ville en evt. pris være og kan du tage et byere billede, der afspejler dragtens aktuelle stand?

Vh.

Hejsa. Jeg har taget lidt billeder af dragten. Jeg har forsøgt at vise så godt som muligt det sorte som er på maven, men det er svært at fange med kameraet. Kan se der også er lidt længere oppe på maven, og på undersiden af ærmerne. Men det er ikke noget man lægger mærke til. Ved som sagt ikke om det vil gå af i vask. Som du kan se er der et par pletter på numsem, det er bare smat, og går helt sikkert af i vask Jeg vasker den gerne inden jeg sender, mm. du vil spare en vask og gøre det selv...

Nyprisen er 700, og den er næsten ikke brugt. Så jeg vil ikke sælge den for mindre end 300 kr inkl. forsendelse. Er du interesseret i lufferne, koster de 100 kr. De er aldrig brugt.

http://www.trendyshop.dk/shop/didriksons-luffer-158125p.html

Anmeld

6. december 2011

Toshiba

Rsa skriver:

Mangler en flyverdragt, så kom gerne frem med dem I har liggende i gemmeren

Gerne med billede og max pris på 300 kr

Håber der er nogen der kan hjælpe

jeg har en Hummel str. 80

250 kr. + porto til den hurtigste

Anmeld

7. december 2011

Rsa

Toshiba skriver:

jeg har en Hummel str. 80

250 kr. + porto til den hurtigste

ER den grøn, brun eller en helt tredje farve?

Anmeld

7. december 2011

Toshiba

Rsa skriver:

ER den grøn, brun eller en helt tredje farve?

den er brun tog billede i mørke derfor ser man ikk farven rigtig

Anmeld

7. december 2011

Rsa

Mussen2 skriver:

Jeg har en rød fra Mikk-line- i super fin stand. Så godt som ikke brugt. Jeg er overbevist om, at det faktisk ikke kan ses den er brugt. Den skal ikke koste dig meget, da jeg ikke får brug for den igen....

Har du evt. et billede af den?

Anmeld

7. december 2011

Rsa

Har fundet en flyverdragt  og låser derfor annoncen

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.