så har jeg set fødslen af min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Josephinesmor

og gud hvor var det egentlig hårdt.. nu kan jeg virkelig se hvad der foregik under fødslen, der var panik på og der blev tilkaldt børnelæge og min svigermor som filmede blev skubbet væk i det han faktisk bliver født fordi jordmoderen var bange for at han var død og derfor ville hun ikke have det blev filmet, men er nu glad for at jeg har denne store oplevelse på film

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

mariesmavse92

Tillykke med det og hvor godt du er glad for at gense det!

Anmeld

5. december 2011

Mumto3

Tillykke med filmen, men hold da op for en holdning den jordemoder havde!!! Jeg var blevet rasende hvis min 'fotograf' var blevet skubbet væk. Selvom de værst tænkelige skulle ske, så er det da ikke jordemodeder i situationen skal besluttet om JEG vil have det på video eller ej. Man kan jo ikke filme det om!!! -man kan lade være med at se noget der er blevet filmet, men man kan ikke se noget der ikke er blevet filmet.

Vi fik også vores 3.fødsel på film og det er bare så fantastisk at se.

Det lyder til at have været en sej omgang du har været igennem (selvom du ikke skriver så meget om det). Måske filmen også er god i forbindelse med bearbejdningen af fødselsforløbet. Det kan jo være svært at huske hvad der skete, stemningen på fødestuen osv.

Anmeld

6. december 2011

Josephinesmor

Mumto3 skriver:

Tillykke med filmen, men hold da op for en holdning den jordemoder havde!!! Jeg var blevet rasende hvis min 'fotograf' var blevet skubbet væk. Selvom de værst tænkelige skulle ske, så er det da ikke jordemodeder i situationen skal besluttet om JEG vil have det på video eller ej. Man kan jo ikke filme det om!!! -man kan lade være med at se noget der er blevet filmet, men man kan ikke se noget der ikke er blevet filmet.

Vi fik også vores 3.fødsel på film og det er bare så fantastisk at se.

Det lyder til at have været en sej omgang du har været igennem (selvom du ikke skriver så meget om det). Måske filmen også er god i forbindelse med bearbejdningen af fødselsforløbet. Det kan jo være svært at huske hvad der skete, stemningen på fødestuen osv.

Har skrevet en fødsel beretning den må du gerne læse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.