Julehjælp -Svar på ansøgning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.967 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg kunne læse i en anden tråd at der var en der havde fået besked fra Mødrehjælpen om at hun havde fået julehjælp.

Så kom jeg til at sidde og tænke på om der er nogen der ved om alle har fået svar i dag?

Jeg har nemlig intet fået at vide og må indrømme at jeg bliver en smule skuffet hvis jeg ikke får hjælpen -Ikke fordi jeg er krævende eller andet men jeg og mine børn lever virkelig stramt og da jeg regnede vores rådighedsbeløb ud (som er 2600 om måneden når alt undtagen mad, bleer osv. er betalt) håbede jeg virkelig på at modtage julehjælp.

Håber at nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Laulund87

Jeg mener at have læst at jo tidligere man har ansøgt, jo før får man svar.. Så det er bestemt ikke alle der får svar samme dag. Men du må ikke hænge mig op på det

Håber du får hjælpen!

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg mener at have læst at jo tidligere man har ansøgt, jo før får man svar.. Så det er bestemt ikke alle der får svar samme dag. Men du må ikke hænge mig op på det

Håber du får hjælpen!

Ja, man kan også få noget at vide frem til den 14. december, har jeg læst men jeg blev da lige nervøs 

Tak for det, jeg håber også stadig

Anmeld

5. december 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Ja, man kan også få noget at vide frem til den 14. december, har jeg læst men jeg blev da lige nervøs 

Tak for det, jeg håber også stadig

Ja så må der bestemt være håb

Anmeld

5. december 2011

Hasselnødden

Jeg ville ønske at alle får den hjælp de kan bruge idag, til jul og for altid.

Anmeld

5. december 2011

wamse

Anonym skriver:

Jeg kunne læse i en anden tråd at der var en der havde fået besked fra Mødrehjælpen om at hun havde fået julehjælp.

Så kom jeg til at sidde og tænke på om der er nogen der ved om alle har fået svar i dag?

Jeg har nemlig intet fået at vide og må indrømme at jeg bliver en smule skuffet hvis jeg ikke får hjælpen -Ikke fordi jeg er krævende eller andet men jeg og mine børn lever virkelig stramt og da jeg regnede vores rådighedsbeløb ud (som er 2600 om måneden når alt undtagen mad, bleer osv. er betalt) håbede jeg virkelig på at modtage julehjælp.

Jeg har heller intet hørt endnu 

Anmeld

6. december 2011

Silas&Mille

kender en som har søgt.

Hun har fået brev fra Mødrehjælpen og der står at hvis man ikke har modtaget noget fra dem den 23. december, så får man ikke julehjælp.

Det er vist er spørgsmål om, om de har penge nok til at give til alle.
De deler vist ud løbende som de får samlet flere midler sammen. 

Anmeld

6. december 2011

millesofie

Anonym skriver:

jeg har heller ikke fået svar endnu og vores rådighedsbelåb ligger på 1500 til mad bleer osv så mon ikke det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.