Uha, nej hvor vildt.!!
Jeg er kun i uge 32, så den skal sørme gerne blive derinde. Var det også kun et glid du blev udsat for altså intet slag eller noget
vi havde vasket gulv og så skulle jeg liiiggge et eller andet jeg ikke kan huske nu henne ved vinduet og så gled jeg... og var self. alene hjemme, men fik fat i vindueskarm og fik kæmpet mig op... der var ikke noget med at bumpe maven ind i noget eller lign. det var blot at gå næsten helt ned i split... men som sagt kan det være et tilfælde at "hinden" der jo holder på vandet bristede om natten da jeg skulle på toilettet eftesom jeg alligevel var så langt henne...
og havde også en del flere smerter i symfyse og bækken efter uheldet om morgene og måtte bevæge mig med museskridt ud til badevær. hver gang jeg skulle tisse... og det var så vidt muligt det eneste jeg rejste mig efter....
Mener faktisk ikke jeg ringede til læge eller fg, men var også så meget over tid og mærkede stadig liv, og havde en tid til igangsættelse dagen efter alligevel så for mig gjaldt det bare om at gøre mig klar og samle krafter til fødsel uanset hvad
Men vil så også sige ( og ja er vidst ikke den bedste til at stå på mine ben) at jeg med den første gled på trappen i den opgang vi boede i på det tidspunkt (du ved de der terrasotrapper, mener jeg de er lavet af) og landte på bagdelen/lænd/ryg temmelig voldsomt vel omkring midtvejs i graviditeten hvis ik jeg var lidt længere, uden at der skete noget (gik 13dage over tid og blev sat igang)... ikke helt det samme I know, men blot et andet eksempel...

krydser alt hvad jeg kan for at jeres bebs bliver i sin hule et godt stykke tid endnu..
har du haft fat i læge/fg endnu??
Qnuz
Anmeld