Bør jeg være nervøs ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har det så dårligt ! Forfærdelige smerter i maven, både højt oppe og længere nede - ligesom mens smerter, men de kommer kun i perioder - har ikke taget tid.

Jeg har ondt i lænden og har haft lidt diarre her til aften og netop nu har jeg brækket al den mad op, jeg har spist i dag

Har voldsom kvalme.. Og den lille derinde sparker og sparker - tror det er rigtig ubehageligt for ham / hende... Er i uge 28/29..

Har spist to skiver brød i morges sammen med et glas hånd /hjemmepresset grabejuice, og vingummi da jeg kom hjem, og så fik jeg kun en smule spaghettig og tomatsovs ned før jeg fik det dårligt..
Tror I det er pga maden eller ?

Frygter sådan om det er en fødsel der er på vej, for det minder godt nok om den abort jeg fik for tre år siden..

Håber nogen kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har det så dårligt ! Forfærdelige smerter i maven, både højt oppe og længere nede - ligesom mens smerter, men de kommer kun i perioder - har ikke taget tid.

Jeg har ondt i lænden og har haft lidt diarre her til aften og netop nu har jeg brækket al den mad op, jeg har spist i dag

Har voldsom kvalme.. Og den lille derinde sparker og sparker - tror det er rigtig ubehageligt for ham / hende... Er i uge 28/29..

Har spist to skiver brød i morges sammen med et glas hånd /hjemmepresset grabejuice, og vingummi da jeg kom hjem, og så fik jeg kun en smule spaghettig og tomatsovs ned før jeg fik det dårligt..
Tror I det er pga maden eller ?

Frygter sådan om det er en fødsel der er på vej, for det minder godt nok om den abort jeg fik for tre år siden..

Håber nogen kan hjælpe mig

Jeg tror nu mere du har fået reddet dig en gang mavevirus.

Men ring til FG hvis du er i tvivl...hellere engang for meget end en gang for lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2011

babymus77

Ved det self ikke, men prøv da at ringe til vagtlæge eller fg!!! Min søn på 10 havde også tynd mave og opkast i går!!! Og det gjorde ondt i maven når han kastede op!!! Var virkelig syg!!!! Så måske du også har haft sådan en omgang??!!! Rigtig god bedring!!! Krammer

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to, jeg håber I har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.