HJÆLP... mener dog jeg har spurgt før.. Men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

Pia.

Der må da sidde en her inde der har prøvet at få renset sine store kæmpe stofmøbler (eller lign.)....
selve puderne man sidder på og ryg puderne er ikke noget problem, dem kan jeg selv vakse/rense - men sidderne af selve sofaerne og ryggen på dem bliver altså med tiden nusset - de er 6 år gamle - men fejler intet lige på nær de trænger til en gevaldig rensning....
3 børn og en masse dagplejebørn ind og ud af mit hjem har sat sine spor...

hvem kan man ringe til som køre ud og gør den slags ting for de er jo ikke bare sådan lige at flytte på...

Hjælp mig hvis I kan ....

Knus Pia - som savner sine rene møbler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du kan evt. leje en tæppe renser..De er alletiders til møbler også!
Eneste ulempe er at det tager lidt tid før det tørrer helt!

Anmeld

24. februar 2009

Pia.

Caroline86 skriver:

Du kan evt. leje en tæppe renser..De er alletiders til møbler også!
Eneste ulempe er at det tager lidt tid før det tørrer helt!

men kan man komme helt ind i kanterne med sådan en... og mon jeg kan "finde ud af det" selv ???

Er næsten mere til at jeg kan betale mig fra at en professionel kommer ud og gør det - så ved jeg det bliver gjort ordenligt og så få impreneret den bagefter (som jeg jo nok burde ha gjort for mange år siden)

tak for dit svar

Anmeld

24. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
PiaR skriver:

men kan man komme helt ind i kanterne med sådan en... og mon jeg kan "finde ud af det" selv ???

Er næsten mere til at jeg kan betale mig fra at en professionel kommer ud og gør det - så ved jeg det bliver gjort ordenligt og så få impreneret den bagefter (som jeg jo nok burde ha gjort for mange år siden)

tak for dit svar

Tror bestemt godt selv du kan finde ud af det!! Og de plejer at have forskellige mundstykker, så man netop kan komme ind i alle krogene! men kan da også være du kan hyre en tæppe-renser-mand til at gøre det!?

Anmeld

24. februar 2009

Doktor Doolittle

Ja lej en tæpperenser - de er super effektive, og jeg kunne finde ud af det - så kan du også Pia-tøsen

Anmeld

24. februar 2009

Pia.

Caroline86 skriver:

Tror bestemt godt selv du kan finde ud af det!! Og de plejer at have forskellige mundstykker, så man netop kan komme ind i alle krogene! men kan da også være du kan hyre en tæppe-renser-mand til at gøre det!?

En stor lækker tæppe-renser- handy- mand He He....

Tror jeg prøver... - tak for hjælpen....

Knus Pia.

Anmeld

24. februar 2009

Pia.

Doktor Doolittle skriver:

Ja lej en tæpperenser - de er super effektive, og jeg kunne finde ud af det - så kan du også Pia-tøsen

Jamen så prøver jeg Tina-Pigen - Tak for svar og hjælpen....

Knus fra Pia.

Anmeld

24. februar 2009

Tina2

Vi lejede en renser til det sidste år i en malerforretning, måske det også var en tæpperenser.....

Fik sgu helt nye møbler af det for hold da op de blev flotte:-))))

Og nu er det vist snart tid igen, he he......

Anmeld

1. marts 2009

Doktor Doolittle

PiaR skriver:

Jamen så prøver jeg Tina-Pigen - Tak for svar og hjælpen....

Knus fra Pia.

Nå hvordan gik det så Pia-tøsen, skinner sofaerne om kap derhjemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.