Gravid og let blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. december 2011

LauraL

Hej allesammen...

Jeg er gravid for første gang og det er meget nyt, jeg er kun i 5+4 idag.. Lavede positive test i onsdags og fredags, så den skulle være god nok.. Har bestilt tid til første lægebesøg på næste tirsdag.

Idag har jeg så haft noget brunligt udflåd, ikke sådan friskt rødt blod som ved menstraution, men mere sådan bare lidt brunligt udflåd på papiret efter toiletbesøg. Lidt ligesom i slutningen af ens mens...

Jeg er så bange for at abortere, så ville lige høre om nogle herinde har prøvet det og har nogle erfaringer??? Jeg kontakter min læge imorgen..

Mvh Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Gaia

Det kan være meget alm. At pletbløde i begyndelsen af graviditeten. Og når du siger det er brunligt så tror jeg du kan tage det med ro. Din livmoderhals osv bliver mere blodfyldte i begyndelsen af graviditeten, hvilket kan give sig udslag i et sprængt blodkar, der derved forårsager let blødning. Igen helt ufarligt. Så hvis du ik har ondt og ik bløder friskt som ved en mens så skal du bare forsøge og slappe af  Tillykke med graviditeten. 

Anmeld

5. december 2011

LauraL

Åh det lyder godt, håber bare det er derfor så... Blev bare så forskrækket og bange da jeg opdagede det...

Har heldigvis heller ikke smerter, som jeg har læst skulle komme hvis det er en abort....

Tak for et hurtigt svar, det giver mig lidt ro i maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.