Jeg har været ude og investere i en mappe, plastlommer og faneblade.
Alle papirer som Mark har i hvert fag er blevet lagt derind og ligger på sin rette plads under hvert fag. Derudover har vi også gjort plads til hans lektiesedler og ugeplaner. Nu har han ikke en million forskellige små-mapper han skal holde styr på, men kun en mappe med alt i. Så er det kun de alm. skolebøger udover, som han skal have med.
Han har altid haft et rod i sin skoletaske og sedler blev væk for ham. Jeg håber på, at når vi har fået lavet orden på denne her måde, at så kan han altid finde det han skal bruge. Det er i hvert fald langt mere overskueligt for ham.
Han var helt med på ideen og glæder sig til at skulle i skole imorgen og vise hans lærer det. Hun har nemlig gentagne gange sagt til ham, at han har en rodet taske hehe 
Det her gør det også langt lettere for mig, at tjekke op på, hvad han har for, hvad han har fået udleveret i skolen osv.
Nå det var ikke som sådan et spørgsmål eller problemstilling jeg havde....syntes bare jeg ville dele det med jer andre. Måske det var noget I også kunne bruge, hvis I ikke lige havde tænkt over det 
Anmeld