Mor bryster..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

NJN

Ja for søren, hvor har jeg fået mor bryster.. 

Før i tiden, havde jeg altid spekuleret over, hvordan jeg ville kunne amme et barn, med så små brystvorter som jeg havde, ville den da slet ikke kunne få noget ud af at sutte på dem..

Men, skal love for de er vokset.. Og er blevet meget mørke og er fyldt med tyddelige blodårere.. Så jeg skal love for der sker noget, og de ligner sådan nogle rigtig mor bryster nu..  

Bare lige en lille sjov iagttagelse.. 

Lige til et andet spørgsmål.

Det er ikke sådan, at have sådan nogle følsomme brystvorter i denne kolde tid.. Hold op hvor kan de fryse, nærmest sådan jeg overvejer om de kan springe hul i bh'en nogle gange.. De ligner noget i en reklame..

Og hvis de fryser rigtig meget, bliver det vildt ubehageligt i dem.. De kan bestemt ikke lide at fryse. 

Andre der har oplevet dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

ano14316

NJN skriver:

Før i tiden, havde jeg altid spekuleret over, hvordan jeg ville kunne amme et barn, med så små brystvorter som jeg havde, ville den da slet ikke kunne få noget ud af at sutte på dem..

Men, skal love for de er vokset.. Og er blevet meget mørke og er fyldt med tyddelige blodårere.. Så jeg skal love for der sker noget, og de ligner sådan nogle rigtig mor bryster nu..  

Det er ikke sådan, at have sådan nogle følsomme brystvorter i denne kolde tid.. Hold op hvor kan de fryse, nærmest sådan jeg overvejer om de kan springe hul i bh'en nogle gange.. De ligner noget i en reklame..

Og hvis de fryser rigtig meget, bliver det vildt ubehageligt i dem.. De kan bestemt ikke lide at fryse. 

yep.. mine var også meget kulde følsomme, og når du skal amme, skal du passe meget på at brysterne ikke bliver kolde, da det kan give brystbetændelse.

Men hvis du er chikaneret af kulden ville jeg da købe et par uld amme indlæg, bare for at holde varmen..

Anmeld

5. december 2011

Holbæktrunten

NJN skriver:

Yup - dog først da jeg havde født og forsøgte at få amningen op at køre... Uha føj da, det var ubehageligt når der blot kom en lille sommerbrise 

Anmeld

5. december 2011

grøn · ært

Hehe, mor bryster :-P 

Angående kulde, så ja! Aaaauv for syv søren hvor gør det bare naller når de fryster :-O Min venstre er især slem. Det svier sådan helt enormt. Og ja - så stritter de godt nok vildt, som om de er ved at stikke af eller sådan noget ;-)

Anmeld

5. december 2011

grøn · ært

ano14316 skriver:

yep.. mine var også meget kulde følsomme, og når du skal amme, skal du passe meget på at brysterne ikke bliver kolde, da det kan give brystbetændelse.

Men hvis du er chikaneret af kulden ville jeg da købe et par uld amme indlæg, bare for at holde varmen..

uld ammeindlæg. mmm, det lyder godt nok rart :-) Det tror jeg da også lige jeg vil se på :-)

Anmeld

5. december 2011

NJN

grøn · ært skriver:

Hehe, mor bryster :-P 

Angående kulde, så ja! Aaaauv for syv søren hvor gør det bare naller når de fryster :-O Min venstre er især slem. Det svier sådan helt enormt. Og ja - så stritter de godt nok vildt, som om de er ved at stikke af eller sådan noget ;-)

Ja, det er skrægeligt med den kulde.. Og når jeg ser mine uden på tøjet, tænker jeg sådan på jægermeister reklamen!  heheh

Anmeld

5. december 2011

lycly

NJN skriver:

Åh jeg kan også huske at jeg lurede noget da min brystvorter pludselig var nærmest dobbelt størrelse, og var blevet helt mørke ! Spekulerede på om de nogensinde ville komme til at ligne sig selv igen, men det gør de nu heldigvis!

Anmeld

5. december 2011

grøn · ært

NJN skriver:

Ja, det er skrægeligt med den kulde.. Og når jeg ser mine uden på tøjet, tænker jeg sådan på jægermeister reklamen!  heheh

Hahahah - nå, ja!    iiiicee coold! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.