Nogen der har prøvet det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Babydreams

Jeg er i morgen hele 27 uger henne, da jeg var på toilet her til aften, og jeg tørede mig, så jeg en slimende klump på papiret

Ringede selvfølgelig til FG, og det var noget af slimproppen, og hun sagde at så længe det ikke var rosa eller noget, så skulle jeg ikke bekymre mig, selvom det jo er svært..

Nogle andre der har prøvet?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Babydreams

Slet ingen?

Anmeld

5. december 2011

morethanperfect

RikkeRasmussen skriver:

Jeg er i morgen hele 27 uger henne, da jeg var på toilet her til aften, og jeg tørede mig, så jeg en slimende klump på papiret

Ringede selvfølgelig til FG, og det var noget af slimproppen, og hun sagde at så længe det ikke var rosa eller noget, så skulle jeg ikke bekymre mig, selvom det jo er svært..

Nogle andre der har prøvet?!

Jep .. Min gik et par gange .. Første gang tror jeg faktisk jeg var i uge 29 ..

Anmeld

5. december 2011

Muffinmus

havde slim on-off mange gande de sidste 3-4 mdr...ret normalt, behøver slet ikke at væøre slimproppen:-)

Trode faktisk den var gået fler gange, men da jeg så endelig så den kunne jeg godt se at det andet bare var slim:-)

Min slipprop var på str med en 1 krone, rødlig og helt gummiagtig, som en decideret prop i et eller andet.

Anmeld

5. december 2011

Babydreams

morethanperfect skriver:

Jep .. Min gik et par gange .. Første gang tror jeg faktisk jeg var i uge 29 ..

Mange mange tak for svar

Så jeg behøver slet ikke at være bekymret?

Anmeld

5. december 2011

Babydreams

MariaE skriver:

havde slim on-off mange gande de sidste 3-4 mdr...ret normalt, behøver slet ikke at væøre slimproppen:-)

Trode faktisk den var gået fler gange, men da jeg så endelig så den kunne jeg godt se at det andet bare var slim:-)

Min slipprop var på str med en 1 krone, rødlig og helt gummiagtig, som en decideret prop i et eller andet.

Tusind tak for svar

Det var meget betryggende at høre, det er når man er første gangs gravid, så ved man nærmest ikke hvad der er hvad - forstå mig ret

Tænkte bare med det samme " åh nej det må bare ikke ske" bliver så bange

Anmeld

5. december 2011

morethanperfect

RikkeRasmussen skriver:

Mange mange tak for svar

Så jeg behøver slet ikke at være bekymret?

Nej du har ingen grund til bekymring .. Den kan gå mange gange , men gendanne sig selv igen

Anmeld

5. december 2011

Babydreams

morethanperfect skriver:

Nej du har ingen grund til bekymring .. Den kan gå mange gange , men gendanne sig selv igen

Man hører jo bare tit at når slimproppen går, så er det tegn på snarlig fødsel.. Men dejligt at høre fra en der har prøvet det på egen krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.