Bryllupsfotograf-nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. december 2011

ModerNatur

hjælp!  Vi skal giftes til sommer, og skal selvfølgelig have en fotograf til at forevige vores dejlige dag, så hvis der er nogen der kender en god og ikke alt for dyr fotograf, så sig endelig til!!  -synes SLET ikke jeg kan finde en eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

oOhelene&larsOo

Issa skriver:

hjælp!  Vi skal giftes til sommer, og skal selvfølgelig have en fotograf til at forevige vores dejlige dag, så hvis der er nogen der kender en god og ikke alt for dyr fotograf, så sig endelig til!!  -synes SLET ikke jeg kan finde en eneste

ved ikke lige hvor du er fra men vi brugt ham her fra aalborg, både billig og dygtig da vi her for nogle uger siden fik taget billeder af os og maven 

www.thomas-simonsen.dk

Anmeld

5. december 2011

ModerNatur

Det ser godt ud -han skal vidst have et ring

flere forslag?

Anmeld

5. december 2011

oOhelene&larsOo

Issa skriver:

Det ser godt ud -han skal vidst have et ring

flere forslag?

han er i hvert fald dygtig og rigtig sød og venlig du kan også gå ind og se billeder på min profil som han tog... 

ja den rigtige pris kan han gi dig hvis du ringer til ham 

hmm desværre ikke lige sådan, ikk til en ordentlig pris..

Anmeld

5. december 2011

mcfatty

Hejsa ,

Jeg kan sagtens hjælpe, jeg har meget stor erfaring med bryllupsfotografiering, og jeg ville elske at komme ud og tage billeder af jer, samt forene jeres helt igennem specielle dag!

Da jeg lige pt. skriver fra en iPhone, så kan jeg ikke helt vise mine billeder, men har det interesse, så giv mig et vink.

Jeg er ganske fornuftig med priserne, i får alle de billeder i har lyst til og ønsker i at få dem printet, siger i bare til. 

Jeg bor godt nok på Fyn, men jeg har masser af familie oppe nord på, så kan helt sikkert komme op og dække jeres dag. Lad mig endelig vide, hvis jeg har fanget jeres interesse. 

/Torben

Anmeld

5. december 2011

ModerNatur

mcfatty skriver:

Hejsa ,

Jeg kan sagtens hjælpe, jeg har meget stor erfaring med bryllupsfotografiering, og jeg ville elske at komme ud og tage billeder af jer, samt forene jeres helt igennem specielle dag!

Da jeg lige pt. skriver fra en iPhone, så kan jeg ikke helt vise mine billeder, men har det interesse, så giv mig et vink.

Jeg er ganske fornuftig med priserne, i får alle de billeder i har lyst til og ønsker i at få dem printet, siger i bare til. 

Jeg bor godt nok på Fyn, men jeg har masser af familie oppe nord på, så kan helt sikkert komme op og dække jeres dag. Lad mig endelig vide, hvis jeg har fanget jeres interesse. 

/Torben

Jeg har sendt dig en PB

Men for andre "trådlæsere"'s skyld, må du gerne smide et link til nogle af dine billeder heri også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.