fysioterapeut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

SaNiNa

skulle have været på syghuset hos en fysioterapeut d. 12 men de ringede fra syghuset d 10 da lægen der var syg... der skulle så vurderes af en anden lægen hvornår jeg skulle til igen, men har ikke hørt noget som helst i 14 dag nu og syntes ikke det er faire når man gå og har ondt...

ved i om det er min egen lægen som skal rykken dem eller om jeg skal ringe til dem selv, har ikke noget nr på stedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

Pia.

Sanne skriver:

skulle have været på syghuset hos en fysioterapeut d. 12 men de ringede fra syghuset d 10 da lægen der var syg... der skulle så vurderes af en anden lægen hvornår jeg skulle til igen, men har ikke hørt noget som helst i 14 dag nu og syntes ikke det er faire når man gå og har ondt...

ved i om det er min egen lægen som skal rykken dem eller om jeg skal ringe til dem selv, har ikke noget nr på stedet...

jeg vil tro at hvis de har taget kontakt til dig så er det også din der skal kontakte dem og ikke din læge... hvis det der imod var gået igennem lægen var det ham eller hende der stod for det...

Håber du snart får en ny tid...

Knus Pia.

Anmeld

24. februar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

jeg vil tro at hvis de har taget kontakt til dig så er det også din der skal kontakte dem og ikke din læge... hvis det der imod var gået igennem lægen var det ham eller hende der stod for det...

Håber du snart får en ny tid...

Knus Pia.

Har ringet ud til dem i dag og hende jeg snakkede med kunne slet ikke forstå jeg ikke hvade hørt noget endnu...

Så hun ville lægge en besked så de kunne få mg ind hurtig... så nu kan jeg jo så vente igen... men gør det altså ikke i 2 uger igen

Anmeld

24. februar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Har ringet ud til dem i dag og hende jeg snakkede med kunne slet ikke forstå jeg ikke hvade hørt noget endnu...

Så hun ville lægge en besked så de kunne få mg ind hurtig... så nu kan jeg jo så vente igen... men gør det altså ikke i 2 uger igen

Godt du fik ringet... Håber du får en hurtig tid...

KNUS

Anmeld

24. februar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

Godt du fik ringet... Håber du får en hurtig tid...

KNUS

Tak... håber jeg osse... men ved ikke hvor meget jeg kan bruge det til noget når jeg jo skal holde mig helt i ro

Anmeld

25. februar 2009

SaNiNa

Hvor GAL må man blive?

de har lige ringet fra syghuset ang fys og de kan sørme ikke lige finde mig i systemet og det kan jeg så lige gøre ved???

selv om de har sendt brev til mig med den første tid som de så aflyst, er jeg væk uuuumh ... fandme et ringe system der har på ouh....

godt jeg skal til min egen læge i dag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.