Vores søn ville heller ikke selv falde i søvn, så enten min mand eller jeg lå inde i vores seng med knægten til han sov, det kunne tage fra 1 time til 3 eller mere, fuldstændig spild af tid!
Vi fandt med tiden ud af at knægten vækkede os om netten og vi vækkede ham, så vi besluttede for, at NU skulle han putte i egen seng på eget værelse OG DET VAR SVÆRE FOR OS BEGGE
Det første stykke tid gik skidt, men så i baby sam så vi at man kunne købe sådan en spille uro til at sætte på sængen, som barnet så kan ligge nede i sengen og kigge op på og høre spille.... så den skulle vu da eje
Og det blev et meget positivt resultat.... den spiller 20 minutter og så stopper den.
Så nu gør vi det, at vi gør sønnen put klar, ligger ham ind i han seng, tænder hans spille uro og giver ham en sur i hver hånd, så laver vi en flaske med 120 mælk, mens han ligger og kigger på uroen får han halvdelen af mælken, vi lader uro en spille og lyset være tændt og gå ud fra værelset, så han selv ligger og hygger, så efter 15 min. ca går vi ind og giver ham det sidste mælk, siger nat nat skat, vi elsker dig sov dejligt, så slukker vi lyset og spille uroen og lukker døren.
Nogen dage falder han i søvn med det samme, andre dage kan vi høre han hopper glad rundt i sengen, men vi går ikke ind til ham for han skal n0ok ligge sig når han blir træt
og efter lidt tid, falder han i søvn og sover hele natten 
Elsker min dejlige søn
Anmeld