Jeg orker ikke mere.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Amelia<3

Hvor jeg kender det. Vores datter er 2 år og 6 måneder. Hun er lige begyndt at sove igennem. Før kunne hun vågne 5-10 gange løbet af natten. Det vi gjorde var at vi tog sutten fra hende. Så gik der måske en uge så begyndte hun at sove bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Sitrani

Loa skriver:

Hun har været på eget værelse. Rykkede hende ind da hun var 12 måneder. Det gik fint en periode, dog vågnede hun stadig en 3-5 gange. Men pludselig blev det mere og mere hun vågnede, og til sidst orkede vi ikke at skulle rende derind så mange gange. Så kom hun ind ved siden af os igen. 

Vi prøver virkelig at være hårde, og hun får sutten hver gang, medmindre hun beder om vand, så får hun lige vand først. 

Vi håbede bare hun fik mere ro/tryghed ved at få lov at ligge oppe ved os, men tydeligvis ikke..... 

Måske I bare skal have hende på eget værelse igen.... og så må I rende frem og tilbage, og se om ikke hun til sidst "giver op".... selv om det måske er ret hårdt.... ellers har jeg ingen råd - men tror lidt det lokker hende, når I ligger lige ved siden af

Anmeld

5. december 2011

LISBETH:-)

Min datter Amalie på 4,5 år vågnede som lille hver 2. time hver nat, og sov aldrig igennem. Vi rendte til alt i kunne komme på, og som med dig så fik vi alle vegne besked på at hun intet fejlede.

Skæbnen ville så at hun omkring din datters alder fik MØB og hendes trommehinde sprang. Dette gjorde at hun kom til en anden ørelæge end den vi ellers havde forsøgt. Denne ørelæge konstanterede så at hun havde meget væske på ørene og polypper

Hun fik dræn og fjernet polypper og allerede få dage efter gik vi fra mange mange opvågninger til kun ganske få

Så mit råd er at opsøge en ande ørelæge og få en second oppinon.

Min Elina der er på samme alder som din datter vågner også i perioder 117 gange om natten, hun har også fået dræn men bøvler desværre stadig meget med ørerne.

Jeg tror det er ved og være 5 år siden jeg sidst fik 6 timer eller mere søvn uden og være vågen. Så jeg forstår udemærket hvad du mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.