Kombivogne fra babywalz??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Truddi

Hej tøser!

Har luret lidt på siden www.babywalz.dk, som jo er ekstremt lave med priserne da kæden er tysk, men endelig er kommet til Danmark :-) Da mit budget ikke er så stort er kombivognspriserne derinde jo fantastiske- men er der nogen af jer som har købt en vogn hos Babywalz? Kan i anbefale dem, eller kender i nogen som har?

Erfaringer søges!!

Knus Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

millesofie

Hej

Jeg har ingen erfagringer fra den netbutik desværre

men har kun hørt godt om denne http://www.flip-flap.dk/ og de er også meget billige, jeg har også haft fornøjelsen af at køre med en og de er super efter min mening

Anmeld

5. december 2011

samantha1986

Truddi skriver:

Hej tøser!

Har luret lidt på siden www.babywalz.dk, som jo er ekstremt lave med priserne da kæden er tysk, men endelig er kommet til Danmark :-) Da mit budget ikke er så stort er kombivognspriserne derinde jo fantastiske- men er der nogen af jer som har købt en vogn hos Babywalz? Kan i anbefale dem, eller kender i nogen som har?

Erfaringer søges!!

Knus Lea

Jeg kender dem ikke. Vi har en barnevogn men søger en kombi vogn til når vi skal nogen steder, og jeg kunne da godt finde på at købe den der

Anmeld

5. december 2011

HeidiØ

millesofie skriver:

Hej

Jeg har ingen erfagringer fra den netbutik desværre

men har kun hørt godt om denne http://www.flip-flap.dk/ og de er også meget billige, jeg har også haft fornøjelsen af at køre med en og de er super efter min mening

Enig. De er super!

Anmeld

5. december 2011

Giraffen

HeidiØ skriver:

Enig. De er super!

bare lige nysgerrig

Der står på hjemmesiden at man kan bruge dem op til barnet er 3,5 år - men er der ikke mange der stadig sidder i klapvogn efter de er 3,5 og skal man så alligevel ikke ud og anskaffe sig en ekstra klapvogn? 

Og hvordan med søskende sæder osv hvis den ikke kan tåle så meget vægt?

blev bare lige nysgerrig

Anmeld

5. december 2011

millesofie

Giraffen skriver:

bare lige nysgerrig

Der står på hjemmesiden at man kan bruge dem op til barnet er 3,5 år - men er der ikke mange der stadig sidder i klapvogn efter de er 3,5 og skal man så alligevel ikke ud og anskaffe sig en ekstra klapvogn? 

blev bare lige nysgerrig

nej de kan sagens klare en lille gut / gut-inde på 4 år

så skal du bare holde igen med bagagen

Anmeld

5. december 2011

HeidiØ

Giraffen skriver:

bare lige nysgerrig

blev bare lige nysgerrig

Ja, det er faktisk nogle gode spørgsmål .. jeg ville aldrig sætte søskende ovenpå på sådan en stol og jeg ville heller ikke bruge den med det bræt der - det tror jeg nemlig ik den holder til! ..

Om jeg skal ud og ha en klapvogn til den tid, ved jeg faktisk ikke William er 3 mdr, så der er lidt udsigter endnu! Men har ikke tænkt på det faktisk

Ulempen er self lige pt at når han starter i dp eller vuggestue, så skal han ha en "rigtig" barnevogn, da de ikke må sove i kombivogne sådan et sted..

Men ja - den med de 3,5 år har jeg ik overvejet endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.