Er I hoppet i ventetøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. december 2011

female

Jeg er nu i uge 14 og kan endnu være i mit almindelige tøj. Jeg kan dog efterhånden godt mærke, at bukserne begynder at sidde lidt mere stramt på maveregionen sidst på dagen.

Jeg tror derfor ikke, at der går lang tid, inden jeg må ud og have anskaffet noget graviditetstøj. 

Hvad med I andre, er I hoppet i graviditetstøjet endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

KM78

Ikke endnu, men er også en stor pige i forvejen og stramt tøj går jeg ikke i. Så der er stadig plads.

Anmeld

7. december 2011

pemiro

female skriver:

Jeg er nu i uge 14 og kan endnu være i mit almindelige tøj. Jeg kan dog efterhånden godt mærke, at bukserne begynder at sidde lidt mere stramt på maveregionen sidst på dagen.

Jeg tror derfor ikke, at der går lang tid, inden jeg må ud og have anskaffet noget graviditetstøj. 

Jeg er idag 14+0 og har været i ventebukser nogle uger.
Kan simpelthen ikke holde ud at have almindelige bukser på (kan heller ikke lukke dem længere )

Men tror det er emget forskelligt hvornår man hopper i det, for det er jo helt vildt hvor stor forskel der er på hvor meget maverne vokser.. Jeg er i hvert fald overrasket over nogle af de billeder man ser :O

Anmeld

18. december 2011

eliasogmor

female skriver:

jep, det gjorde jeg i uge 10 (2 graviditet)....

Anmeld

19. december 2011

LilleLene

jeg gjorde det for nogle uger siden kan godt lukke mine bukser, men får ondt i underlivet når der ikke er elastik i :/

Anmeld

19. december 2011

MortilAlmaogNohr

Jeg er hoppet i ventebukser idag for første gang, og nej hvor er det fantastisk, der er jo slet ikke noget der strammer .

Jeg har fundet nogle super lækre nogen i H&M til 179 kr, hvor elastikken ikke er særlig høj, og ellers ligner de bare alm. pæne sorte bukser. De findes også i grå.

Kan varmt anbefale dem.

Anmeld

20. december 2011

lio

jeg er i uge 14 og går stadig i mit normale tøj men har idag valgt en graviditets tunika som jeg lige har købt, har ikke brug for at have den på men man lægger ikke mærke til at det er en MAMA bluse. igår gik jeg og hev ned i min bluse hele tiden så tænker at brude mine tunikaer nu.

Anmeld

22. december 2011

Chevro

Heej (: Min mave er ret oppuste, og livmoderen sidder allerede oppe ved navlen, og har haft ventebukser ca en måneds tid - har pakket alt hvad der hedder rigtige bukser ned :-)

Så lige nu hedder det strømpebukser, leggins og ventebukser
- har ønsket mig tøj med mave i julegave er idag 15+6

Anmeld

12. januar 2012

lio

nu 16+6 må jeg indse at tøjet strammer rigeligt, bluserne er korte og trøjerne stramme... så har sorteret i mit tøj så det jeg kan være i som er løst ligger forrest i skabet. Godt jeg har masser af tunika'er.

Anmeld

12. januar 2012

MortilAlmaogNohr

Jeg er 17+5, og er altså også hoppe i vente bukser nu. Jeg har købt de mest fantastiske vente strømpe bukser i H&M, med rigtig god plads til maven, og de er såååå dejlige at have på.

Tror jeg skal have rykket noget af det alm. tøj væk, så det ikke ligger og fylder i skabene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.