OBH Shiatsu massagesæde - har du prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Jose og emils mor

Hej, Jeg har en kæreste som altid har ondt i nakke og ryg. I starten af vores forhold var det da super romantisk og frækt at give ham en full body massage, men jeg er efterhånden træt af at skulle gøre det hver aften. Så jeg overvejer at købe sådan et massagesæde til ham i julegave.... Er der nogen som ved om de virker.... altså løsner op på mindre spændinger osv.?

De koster 2000,-, så hvis de ikke er specielt gode, kan jeg godt finde noget andet at bruge vores penge på

Mvh Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

LR85

Den er virkelig god. Har købt den uden infrarød og nakkemassage til min mand. Syndes den anden er lidt for dyr til julegave, men uden tvivl pengene værd. 

Prøv dem evt i en elgiganten

Anmeld

5. december 2011

Maja_4000

Har ikke lige den model .. Men da jeg var gravid købte vi et massagesæde i Kop & Kande .. Det billigste der var .. Tror det kostede 500 kr .. Og det var fantastisk !! Brugte det hver dag resten af graviditeten

Anmeld

5. december 2011

aarhusmor

Mine svigerforældre har en, som jeg tit bruger når jeg er derovre. Jeg har selv en massagestol som jeg er meget glad for og derfor en sammenligning mellem de to.

Deres sæde er bedre på den måde at det har det infrarøde element. Jeg har mange smerter og jeg ville ønske jeg havde sådan en herhjemme.

Men deres sæde har den ulempe at det ikke når ret godt op i nakken. Der er min stol meget bedre. Jeg har brug for det i nakken da jeg er meget anspændt der.

Jeg er 175 høj og tror at dem der er højere har samme problem.

Men ellers mener jeg at det er pengene rigtigt godt givet ud!

Anmeld

5. december 2011

Jose og emils mor

Tak for svar, må vist ud og prøve mig frem. Min kæreste er nemlig 1,90 så den skal kunne nå op i nakken på ham. Samtidig lyder det der infrarøde halløj meget godt.

Jeg må i Elgiganten

Mvh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.