julen 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.159 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Susan1978

hvor skal i holde den og hvad får ungerne af jer.

Vi skal være hos Bedste mor i år.  Så det er jul på gården.

jeg skal arbejde 2. jule dag og torsdag fredag, så jeg har 2 fridage mellem jul og nytår, det er jo en rigtig arbejdsgiver jul i år.

Vi pyntede op 1.advent og hyggede med det, men vi har ikke rigtig fået julebagt eller noget. Ungerne var over hos bedstemor igår og julehygge, klippe kliste osv. De har også lavet juledekorationer med hende.

Jeg købte julegaver for laaang tid siden, på et tidspunkt havde BR 25% på alt, så der blev ungernes gaver købt. Emil får en Cars racerbane, en der kan klappes sammen og skyde med bilerne.. hans fætter har den og han synes den var så sjov. Ea får bilen fra Sylvanien Family og lidt møbler og en pakke med en familie. Hun får så campingvognen af momor og morfar ved jeg.

ihh jeg er bagud med julekort.. har ikke engang fået taget billede af ungerne endnu..hvornår er det nu de skal være sendt..?

nå lad mig høre hvad i skal osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Fines mor

Susan1978 skriver:

jeg skal arbejde 2. jule dag og torsdag fredag, så jeg har 2 fridage mellem jul og nytår, det er jo en rigtig arbejdsgiver jul i år.

Vi pyntede op 1.advent og hyggede med det, men vi har ikke rigtig fået julebagt eller noget. Ungerne var over hos bedstemor igår og julehygge, klippe kliste osv. De har også lavet juledekorationer med hende.

Jeg købte julegaver for laaang tid siden, på et tidspunkt havde BR 25% på alt, så der blev ungernes gaver købt. Emil får en Cars racerbane, en der kan klappes sammen og skyde med bilerne.. hans fætter har den og han synes den var så sjov. Ea får bilen fra Sylvanien Family og lidt møbler og en pakke med en familie. Hun får så campingvognen af momor og morfar ved jeg.

ihh jeg er bagud med julekort.. har ikke engang fået taget billede af ungerne endnu..hvornår er det nu de skal være sendt..?

Julen 2011 skal holdes hos os, og efter at have kørt i 2 stive timer sidste julenat, så er jeg lykkelig. Sidste juleaften var en hård tur hjem, i spejlglat vejr!

Min søster og hende familie kommer, og så min mor.

Jeg har sidste dag på arbejdet d. 22. dec, og vi holder lukket imellem jul og nytår. Så vi starter først op d. 2. dec 12.

Ungerne skal muligvis have en Nitendo, så det håber jeg vi kan finde penge til, da Johnny forsat er uden job, og det er stramt økonomisk :-(

Kunne godt bruge et GODT nytår .....!!!!

Anmeld

8. december 2011

karina1980

Susan1978 skriver:

Phillip er hos sin far, og Jasmin og Brian går ned til hans mor og holder jul.

selv er jeg så heldig at skulle arbejde fra d. 22 til 25 dec(om aften) så jeg fejre jul på jobbet, har så fri 26-27 dec og 30 dec til 3 jan.

vi pyntede op 1 søndag i advent og har fået julehygget lidt, men hverken bagt eller andet og vi når det nok hellere ikke

vores julekort er bestilt, meeen der op til 14 dages leveringstid på, iøjeblikket så træls

Anmeld

9. december 2011

Tina Andersen

Vi skal fejre jul i Viborg sammen med svigerfamilien dvs farfar & Farmor regner dog med at vi kører hjem sent på aftenen. Men det kommer lidt an på hvordan vejret arter sig.

Her får Emil en fjernstyret bil, noget Nerf en dims der kan flyve og spil til Nintendoen.

Jeg har først fri til middag 23/12 men skal tilgengæld kun arb 27/12 8-14 og så starter jeg igen 2/1-12

Har desværre ikke fået pyntet så meget endnu plejer at ligne Gertrud Sands hjem. Men vi tager det stille og roligt i år. Børnene får flaskepost fra Julemanden så Emil har genfundet troen på ham selv om han sagde d 30/11 at det pjat troede han skam ikke på mere. Det er bare så hyggeligt.

Imorgen skal vi op til FF & FM og fælde årets træ hvis det ikke blæser såå meget så håber vinden tager af.

P.s har lige bestilt vores julekort og de kommer imorgen så der skal de skrives og sendes.

/Tina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2011

HelleBelle

Vi skal holde jul hos mine forældre, og så skal vi nok til svigermekanikken en af juledagene.

Jeg har fri fra den 20 december til den 31 kl 15, så skal på job nytårsaften.

Malte får en starwars lavalampe og noget LEGO af os :0) (LEGO er osse her købt billigt )

Vi hygger max med at bage småkager, lave guf og julegaver. I år dekorerer Malte bøjler til bedsteforældrene, de bliver så fine

Anmeld

12. december 2011

JulieE

Vi skal til Nordjylland og holde jul sammen med mine forældre i år  

Glæder mig allerede som et lille barn selv  Jeg har ferie fra d. 21 dec og frem til d. 02. januar... det bliver skønt. Så vi skal holde for-jule-hygge med farmor og farfar d. 22.dec og så kører vi til Aalborg d. 23 dec. om morgnen...

Her får begge unger ny lækker dyne af mormor og morfar, så de får sengetøj af os, Hello Kitty til Line og Lego Ninjago til Jacob. Så får Line en båd fra Sylvanian Family (købt billigt på bud i sommer) og Jacob får noget Lego 

Ellers har vi julet for fuld udblæsning. Bagt julekager med hele svigerfamilien, pyntet op, så gertrud Sand ville være stolt (inde hos ungerne) og imorgen skal Line gå lucia i børnehaven.

Årets julekort er kommet til at se sådan ud 

Anmeld

13. december 2011

lene

Vi skal holde jul hjemme i år, så familien kommer her op, det bliver dejligt, her bliver også jullet og i wekkenden står den på småkagebagning

Anmeld

21. december 2011

Tina2

Vi skal på Skibstedgård i Sydthy og holde jul med min familie, vi bli'r 16  Det er en lille hyggelig herregård.... www.andersen-erichsen.dk

Har altid holdt jul hjemme eller hos mine forældre, så det bli'r spændende at prøve noget andet.....

Filuca får 2 billetter til børne MGP 2012 sammen med mig, min veninde og hendes datter (Filucas veninde) og lillebroderen  Istedet for bare at give billetterne i gave har jeg lavet en lille gætteleg til hende, så hun får mulighed for at gætte hvad det er, tror jeg dog ikke hun gør 

Derudover får hun en spejder dolk da den hun havde er som sunket i jorden, tror hun har glemt den et sted...

Milas får beyblade med bane og sådan en fjernstyret bil der selv kan komme væk fra værre fordi hjulende kan vende på væggen 

Tamica får sådan en raket putte-i-hul-tingest med lyde og lys og så en plyshund der kan gå 

Anmeld

21. december 2011

Tina2

Tina2 skriver:

Vi skal på Skibstedgård i Sydthy og holde jul med min familie, vi bli'r 16  Det er en lille hyggelig herregård.... www.andersen-erichsen.dk

Har altid holdt jul hjemme eller hos mine forældre, så det bli'r spændende at prøve noget andet.....

Filuca får 2 billetter til børne MGP 2012 sammen med mig, min veninde og hendes datter (Filucas veninde) og lillebroderen  Istedet for bare at give billetterne i gave har jeg lavet en lille gætteleg til hende, så hun får mulighed for at gætte hvad det er, tror jeg dog ikke hun gør 

Derudover får hun en spejder dolk da den hun havde er som sunket i jorden, tror hun har glemt den et sted...

Milas får beyblade med bane og sådan en fjernstyret bil der selv kan komme væk fra værre fordi hjulende kan vende på væggen 

Tamica får sådan en raket putte-i-hul-tingest med lyde og lys og så en plyshund der kan gå 

Hov! Glemte billedet.....

Anmeld

21. december 2011

Tina2

.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.