Hej de damer.
Jeg har i dag været til en ekstra skanning på sygehuset, da lægen for 1 uge siden var meget i tvivl om lillefyren lå forkert. Hun mente at han måske lå med hovedet opad og i hvertfald havde han ikke hovedet i bækkenet endnu. Så hun sendte en anmodning om en ekstra skanning afsted for en sikkerheds skyld. Jeg havde inviteret min mor med, så manden skap for at holde fra fra jobbet. Min mor blev nærmest græderfærdig af glæde over at måtte komme med.
Skanningslægen mærkede mig på maven og mente at han lå helt som han skulle. Da han skannede mig kunne han se at lillefyren havd elagt sig klar i bækkenet og lægen mente ikke han efterfølgende ville flytte meget rundt på sig, udover at rotere lidt rundt på hovedet.
Det var helt vildt så tydeligt alt fremgik. Fantastisk skanning hvor man kunne se alt. Fingre, næse, blære med tis i, rygsøjle og ribben og et hjerte der bankede lystigt derud af.
Min mor synes det var helt fantastisk at være med og se det hele. Så nu venter vi bare på terminen og ser frem til en fødsel i stedet for et kejsersnit som jeg ellers så småt havde forudset jeg skulle have. Er glad for at det ser ud som om han arter sig og at jeg derfor kan føde selv.
Håber I alle trives.
Kram Malene
Anmeld