Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. december 2011

HopinWishin

Jeg ved godt jeg er tidlig ude.. men kan ikke lade være at kigge lidt..

Hvor meget bruger I på en barnevogn?... Skal det være alle de fancy mærker, eller hvad tænker I?=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

lailamik

HopinWishin skriver:

Hvor meget bruger I på en barnevogn?... Skal det være alle de fancy mærker, eller hvad tænker I?=)

Vi bruger ca. 3.600 kr, hvilket er billigt efter priserne at dømme heroppe på øerene 

Jeg fik det her link  http://www.flip-flap.dk/ fra HeidØ herinde fra og kan bare ikke takke hende nok  

Vi gad ikke rigtigt at købe en billig, og meget brugt en, da vi venter vores første barn, så den skal helst holde i nogle år. Men den her har bare fået god omtalese og prieren er til at finde sig i 

Anmeld

5. december 2011

Mutti2B

lailamik skriver:

Vi bruger ca. 3.600 kr, hvilket er billigt efter priserne at dømme heroppe på øerene 

Jeg fik det her link  http://www.flip-flap.dk/ fra HeidØ herinde fra og kan bare ikke takke hende nok  

Vi gad ikke rigtigt at købe en billig, og meget brugt en, da vi venter vores første barn, så den skal helst holde i nogle år. Men den her har bare fået god omtalese og prieren er til at finde sig i 

Uh, dem har jeg også forelsket mig i

Jeg drømmer om Aston-modellen

Anmeld

5. december 2011

Fru Aagaard

Vi har købt en emmaljunga til 7500,-, dertil kommer lift og pusletaske + madrasser, fluenet og regnslag ved siden af. Den er på UniQ stel og har kun hørt om den, også er den lækker. Vi faldt bare for den

Vi ville til start have en Odder, men jeg synes bare ikke det var det rigtige

jeg har dog også kun hørt super godt om Trille, hvis man er til en billigere udgave.

kan godt forstå det svært at vente

Men, vi tog bare ud og prøvede og kiggede også fandt vi VOGNEN for os

Anmeld

5. december 2011

Mette.

HopinWishin skriver:

Vi har en Odder Zip på X-dream II stel. Den er dyr men fantastisk lækker at køre med også vejer den ikke så meget, plus den er nem at slå sammen.

Anmeld

5. december 2011

HopinWishin

lailamik skriver:

Tak! Nu sidder jeg også dér og lurer hehe...

Anmeld

5. december 2011

lailamik

Mutti2B skriver:

Uh, dem har jeg også forelsket mig i

Jeg drømmer om Aston-modellen

Kan jeg godt forstå  følte mig som et lille barn igen når jeg kom derind - og så er det så mange farver at vælge imellem iiiihhh 

Anmeld

5. december 2011

lailamik

HopinWishin skriver:

Tak! Nu sidder jeg også dér og lurer hehe...

God fornøjlese

Anmeld

5. december 2011

Dinsen

lailamik skriver:

Ska altså lige høre, er den stabil nok?? 

Det har kærsten og jeg nemlig snakket om... Kan ik finde nogle steder her omkring hvor vi kan se den IRL nemlig.. så ville være rart at høre hvad folk har af oplevelser med vognen!

Anmeld

5. december 2011

Giraffen

HopinWishin skriver:

Vi gav 6.5000 og fandt drømmevognen (odder zip på letvægtsstel) - den var ligesom ny og man kan slet ikke se den har været brugt. derudover fik vi udstyr og alt muligt med så der var for samlet ny pris på ca 15.000

jeg vil til hver en tid hellere købt brugt men kvalitetsvarer, synes jeg hører om mange der sparede på kvaliteten og købte nyt og efter første barn var den til at smide ud, hvor odder jo nærmest kan gå i av til ens egne børn så godt de holder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.