Rytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Min søn sover kl 23-24 om aften og vågner så kl 10 udover 1 gang om natten hvor han får flaske.

men savner virkelig den voksen tid om aftren.

han bliver puttet kl 19.30 men vågner så kl 21 og er vågen de næste 2-3 timer, han ender altid med at blive overtræt og brokke sig inden han giver op og sover.

savner en rytme men han er ikk villig til at lave det om. han er 6 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

lycly

Anonym skriver:

Min søn sover kl 23-24 om aften og vågner så kl 10 udover 1 gang om natten hvor han får flaske.

han bliver puttet kl 19.30 men vågner så kl 21 og er vågen de næste 2-3 timer, han ender altid med at blive overtræt og brokke sig inden han giver op og sover.

Det er det samme herhjemme. Julia (på 4½ måned) vågner også kl 21 og er vågen indtil hun får mad sidste gang kl. 23. Og så sover hun igennem til kl 08.00. Men man savner virkelig at have aftenen lidt for sig selv. Tror det kommer med tiden

Anmeld

5. december 2011

Moar2011

storm,  er 7½månede ca - han sover for det meste kl 19 og vågner igen mellem 06.00 og 07.00.. men det hinder os at han lige synes han skal sove ved 17tiden hvor han primær tager 30min til 1time. og derfor først sover kl 21. MEN hvor meget sover babyen om dagen `?

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

storm,  er 7½månede ca - han sover for det meste kl 19 og vågner igen mellem 06.00 og 07.00.. men det hinder os at han lige synes han skal sove ved 17tiden hvor han primær tager 30min til 1time. og derfor først sover kl 21. MEN hvor meget sover babyen om dagen `?

han sover kl 13 til 15, igen kl 17 i en time også kl 20 i et par timer også vågner han kl 22  2-3 timer

Anmeld

5. december 2011

Moar2011

Anonym skriver:

han sover kl 13 til 15, igen kl 17 i en time også kl 20 i et par timer også vågner han kl 22  2-3 timer

hvor gammel er han ? ..

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

hvor gammel er han ? ..

6 måneder

Anmeld

7. december 2011

Sara.

Anonym skriver:

Hvad hvis i rykker det hele lidt frem? Sådan at han sover fra 11-13 og så 15.30-16.30 og så bliver puttet ved 20 tiden? og op ved 8 tiden?

Sådan han kommer op tidligere end nu....... Og det hele rykkes...

Anmeld

7. december 2011

hekran

Anonym skriver:

Umiddelbart ville jeg sige, at hans døgn er lige drejet et par timer senere. Børn omkring hans alder skulle gerne være vågne ca 8 morgen, fordi rytmen for resten af dagen følger tidspunktet for hvornår han vågner. Jeg tænker, at hvis han vågner kl 8, så kan han komme tidligere ud at sove og at hans sidste 'lur' kl. 20 så ville rykke sig til 18. Så kunne han måske overgive sig igen kl. 20-21. Forstår du hvad jeg mener?

Det virker som om hans døgn er to timer bagefter Måske man kunne prøve at rette op på det ved at tage ham op om morgenen. Har du prøvet at snakke med sundhedsplejersken?

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Hvad hvis i rykker det hele lidt frem? Sådan at han sover fra 11-13 og så 15.30-16.30 og så bliver puttet ved 20 tiden? og op ved 8 tiden?

Sådan han kommer op tidligere end nu....... Og det hele rykkes...

Hvis vi putter ham ved 20 tiden vågner han tit igen kl 22 i en time til to

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Umiddelbart ville jeg sige, at hans døgn er lige drejet et par timer senere. Børn omkring hans alder skulle gerne være vågne ca 8 morgen, fordi rytmen for resten af dagen følger tidspunktet for hvornår han vågner. Jeg tænker, at hvis han vågner kl 8, så kan han komme tidligere ud at sove og at hans sidste 'lur' kl. 20 så ville rykke sig til 18. Så kunne han måske overgive sig igen kl. 20-21. Forstår du hvad jeg mener?

Det virker som om hans døgn er to timer bagefter Måske man kunne prøve at rette op på det ved at tage ham op om morgenen. Har du prøvet at snakke med sundhedsplejersken?

Ja forstår jeg godt, men det vil jeg prøve.

vores sp sagde vi sku vække ham tidligere eller det ku være et tigerspring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.