Billeder af min mave 38+1 og tiden nærmer sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

NilleG

Tiden nærmer sig og er nu 38+2, men er godt nok ved at miste tålmodigheden og kan snart ikke vente mere på hun kommer ud.. Men en ting er dog sikkert og det er hun bliver et deccember barn Billederne blev taget igår og tror snart ikke min mave kan blive meget større og har da også taget 13 kg på nu..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

GønskE

spændende, og flot mave

har du brugt creme eller oiler ? hvis ja, hvilken?

Anmeld

5. december 2011

Mor til Mike

NilleG skriver:

Tiden nærmer sig og er nu 38+2, men er godt nok ved at miste tålmodigheden og kan snart ikke vente mere på hun kommer ud.. Men en ting er dog sikkert og det er hun bliver et deccember barn Billederne blev taget igår og tror snart ikke min mave kan blive meget større og har da også taget 13 kg på nu..

Super smuk mave 

Anmeld

6. december 2011

Wimmie

Din mave er virkelig flot - og stor 

Den er noget større end min...men til gengæld også meget pænere - min er stadig deform, selvom den da strutter mere nu. Men det ser da ud til at du stadig er forskånet for slemme strækmærker på maven - dejligt 

Anmeld

7. december 2011

NilleG

GønskE skriver:

spændende, og flot mave

har du brugt creme eller oiler ? hvis ja, hvilken?

Nej er først begyndt at bruge mandelolie for en uge siden... Men har så også mange strækmærker på lår og under og over balder

Anmeld

7. december 2011

NilleG

Wimmie skriver:

Din mave er virkelig flot - og stor 

Den er noget større end min...men til gengæld også meget pænere - min er stadig deform, selvom den da strutter mere nu. Men det ser da ud til at du stadig er forskånet for slemme strækmærker på maven - dejligt 

ja krydser stadig fingre for at jeg ikke får nogen på maven

Anmeld

7. december 2011

Wimmie

NilleG skriver:

ja krydser stadig fingre for at jeg ikke får nogen på maven

Jeg har heldigvis heller ikke fået nogle (nye) - jeg havde nogle i forvejen på mave/hofter men de er meget lyse, og her hvor maveskindet er blevet strukket, ja så er de næsten væk 

Anmeld

9. december 2011

Nitten

Hvor er du flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.