Tøj str. 74 og 80 nogen der kunne være interesseret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. december 2011

MyLove E

Mette 28 skriver:

Selvfølgelig må du det, tager lige nogle af det.. Sættet skal jeg have 45 for.. 5-10 min så tager jeg dem

MÅ jeg resever sætte til jeg lige har snakket med min mand?? Hvad koster det at sende det eller hvor bor du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Mette 28

Tauf skriver:

MÅ jeg resever sætte til jeg lige har snakket med min mand?? Hvad koster det at sende det eller hvor bor du??

Det må du gerne, har godt nok vist det til en anden men har ikke hørt mere... mon ikke det koster omkring 25,- at sende, jeg bor i Odense hvor er du fra??

Anmeld

6. december 2011

MyLove E

Mette 28 skriver:

Det må du gerne, har godt nok vist det til en anden men har ikke hørt mere... mon ikke det koster omkring 25,- at sende, jeg bor i Odense hvor er du fra??

Vi er fra skive. SÅ vi er nok nød til at sende :-) Men skriver lige senere.

Anmeld

6. december 2011

Mette 28

Tauf skriver:

Vi er fra skive. SÅ vi er nok nød til at sende :-) Men skriver lige senere.

Bare helt iorden, hører jeg ikke mere idag så går jeg ud fra du ikke skal have det... 

Anmeld

6. december 2011

Mette 28

Fest sættet i str. 74 solgt, der er stadigt en masse i 74, 80, 86 og 98 til salg

Anmeld

16. december 2011

Mette 28

Har stadigt en masse tøj til salg, bla. En flyverdragt 74 regntøj med fleece jakke 74 to overgangsjakker og en vinter jakke i 80 og så en masse andet fra 74-98

Anmeld

27. december 2011

Mette 28

Stadigt lidt tøj til salg 

Anmeld

2. januar 2012

Mette 28

Oppe loppe 

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Hvad str. er den varme jakke?

Undskyld hvis du har skrevet det, men synes hele debatten er lidt roddet, så overskuer ikke lige at læse det.

Anmeld

2. januar 2012

Mette 28

Benjamins'mor skriver:

Hvad str. er den varme jakke?

Undskyld hvis du har skrevet det, men synes hele debatten er lidt roddet, så overskuer ikke lige at læse det.

Helt okay ville gerne selv låse den her og lave en ny med det jeg har tilbage men det må man desværre ikke.. Men det er en størrelse 80 :0) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.