Frk.S skriver:
Vi fortalte det også til jul (sidste år).
Til min familie havde vi lavet invitationer til 0 års fødselsdag. Da vi gav kuverterne sagde vi at det var julekort vi ikke havde fået sendt med posten.
Det var BESTEMT ikke fordi vi ikke turde sige det - vi synes bare det var en sjov måde at gøre det på.
Kærestens familie (som fik nyheden lille-juleaften, da vi skulle holde juleaften i min familie) fik krus med "verdens sejeste farfar" / "verdens sødeste farmor" Vi gav dem så i gave og bad dem om at pakke ud med det samme, da det var en gave der ikke kunne vente til dagen efter. Jeg ville være der når de pakkede ud, og se deres ansigtsudtryk.
Mine forældre fik så også krus - men der havde de jo fået nyheden - jeg vidste jeg ikke kunne komme igennem hele juleaften uden at afsløre det. De ville kunne se det i mit ansigt så snart jeg sagde nej tak til vin til maden! 
Jeg synes den med scanningsbilledet er en sød idé - vi havde bare ikke været til scanning endnu. Vi fortalte det tidligt, da jeg også skulle fortælle det tidligt på arbejde, da jeg arbejder med nuklearmedicin (radioaktivitet).
men vi rejser den 18-27 så vi er ikke hjemme til at se dem, ellers havde jeg ventet til julegave 
Anmeld