Grund til at bekymre sig?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2011

M&N

Dette bliver nok lidt langt men jeg håber der er nogen som kender til dette og kan hjælpe mig lidt på vej ud af alle mine bekymringer ...

Vi skulle til nakkefold i fredags 2/12, hvor jeg efter beregner skulle være 11+6, er blevet rykket et par gange af scanningsjordmoderen, altså min termin til d. 14/6 og så blev jeg rykket til 16/6 sidst jeg var der, den lå med hovedet nede i hagen men den lå fint og målene passede med 10+4 (var 10+6).. 

Jeg havde min sidste menstruationsdag d. 5/9 efter p-pille stop og blev gravid i første forsøg..
Jeg kommer så til NF hvor bebse så ligger helt krøllet sammen og hjertet slår og bevæger sig derinde. Hun siger så hun vil scanne mig indefra hvor man næsten ikke kunne se noget. (Vil lige sige jeg havde tømt blære da hun bedte mig om at tisse inden), hun scanner mig så udefra igen og ryster mig på maven, hun når at tage et mål der passer med ca. 4 cm.. (Husk den er helt krøllet sammen), og siger jeg er 11+1 og har termin d. 21/6, og blodprøverne så er taget i 7+0 som så er for tidligt :/.. så skal have taget nogle nye idag.. Og jeg har fået en ny tid på fredag d. 9/12.. 

Jeg kan ikke få det til at passe!! Jeg testede positiv første gang d. 3 oktober og hvis det skal passe med d. 21 juni, som termin så har jeg jo testet positiv før ægget har sat sig fast???

Er den syg? Vokser den for langtsom? Eller er det gået i stå derinde??
Jeg er så bange ... Er der nogle som kan hjælpe mig????  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Dette bliver nok lidt langt men jeg håber der er nogen som kender til dette og kan hjælpe mig lidt på vej ud af alle mine bekymringer ...

Vi skulle til nakkefold i fredags 2/12, hvor jeg efter beregner skulle være 11+6, er blevet rykket et par gange af scanningsjordmoderen, altså min termin til d. 14/6 og så blev jeg rykket til 16/6 sidst jeg var der, den lå med hovedet nede i hagen men den lå fint og målene passede med 10+4 (var 10+6).. 

Jeg havde min sidste menstruationsdag d. 5/9 efter p-pille stop og blev gravid i første forsøg..
Jeg kommer så til NF hvor bebse så ligger helt krøllet sammen og hjertet slår og bevæger sig derinde. Hun siger så hun vil scanne mig indefra hvor man næsten ikke kunne se noget. (Vil lige sige jeg havde tømt blære da hun bedte mig om at tisse inden), hun scanner mig så udefra igen og ryster mig på maven, hun når at tage et mål der passer med ca. 4 cm.. (Husk den er helt krøllet sammen), og siger jeg er 11+1 og har termin d. 21/6, og blodprøverne så er taget i 7+0 som så er for tidligt :/.. så skal have taget nogle nye idag.. Og jeg har fået en ny tid på fredag d. 9/12.. 

Jeg kan ikke få det til at passe!! Jeg testede positiv første gang d. 3 oktober og hvis det skal passe med d. 21 juni, som termin så har jeg jo testet positiv før ægget har sat sig fast???

Er den syg? Vokser den for langtsom? Eller er det gået i stå derinde??
Jeg er så bange ... Er der nogle som kan hjælpe mig????  

Slet ingen?? 

Anmeld

5. december 2011

frk-stoltze

Vil da ikk gå forbi uden at give dig et

Er sikker på det nok skal gå, men det er klart du bliver bekymret.
Tror på den bare vokser lidt langsomt i starten og næste gang får du svar på hvor stor og dejlig den er

Anmeld

5. december 2011

Babydreams

Ville ikke tage forbi uden at give dig et

Jeg tror ikke du skal være bekymret, næsten det samme var med mig til min nf scanning, jeg blev endda rykket 2 uger frem, og jeg er i morgen i 28 uge, og jeg har en ganske livlig dreng i min mave

Jeg er sikker på at Alting ser fint ud med den lille spire på fredag

Anmeld

5. december 2011

M&N

frk-stoltze skriver:

Vil da ikk gå forbi uden at give dig et

Er sikker på det nok skal gå, men det er klart du bliver bekymret.
Tror på den bare vokser lidt langsomt i starten og næste gang får du svar på hvor stor og dejlig den er

Tusind tak.

Anmeld

5. december 2011

M&N

RikkeRasmussen skriver:

Ville ikke tage forbi uden at give dig et

Jeg tror ikke du skal være bekymret, næsten det samme var med mig til min nf scanning, jeg blev endda rykket 2 uger frem, og jeg er i morgen i 28 uge, og jeg har en ganske livlig dreng i min mave

Jeg er sikker på at Alting ser fint ud med den lille spire på fredag

Takker 

Lå din dreng også helt krøllet til NF eller hvordan?

Anmeld

5. december 2011

Babydreams

CelineAlexia skriver:

Takker 

Lå din dreng også helt krøllet til NF eller hvordan?

Ja det gjorde han, han ville ikke rigtig samarbejde

Jeg fik så afvide at han garanteret bare sov, og var ganske stædig, fordi lige meget, hvor meget scannings damen tryllede på min mave ville han overhovdet ikke flytte sig, men det der betød mest for mig, var at jeg så hans hjerte blinke, og fik af vide at han havde det godt derinde ..

Men selvfølgelig er man bekymret, og nogle gange er det næsten ikke til at holde ud, men man vil jo bare sit lille barn det bedste her i verden!

Anmeld

5. december 2011

M&N

RikkeRasmussen skriver:

Ja det gjorde han, han ville ikke rigtig samarbejde

Jeg fik så afvide at han garanteret bare sov, og var ganske stædig, fordi lige meget, hvor meget scannings damen tryllede på min mave ville han overhovdet ikke flytte sig, men det der betød mest for mig, var at jeg så hans hjerte blinke, og fik af vide at han havde det godt derinde ..

Men selvfølgelig er man bekymret, og nogle gange er det næsten ikke til at holde ud, men man vil jo bare sit lille barn det bedste her i verden!

Hvis han lå så krøllet sammen hvad gjorde hun så mht. til mål og risikoberegningen? Jeg synes ikke hende her scannede særlig længe før hun sagde jeg kun var 11+1.... 

Men dejligt din lille basse har det godt inden i maven 

Anmeld

5. december 2011

Babydreams

CelineAlexia skriver:

Hvis han lå så krøllet sammen hvad gjorde hun så mht. til mål og risikoberegningen? Jeg synes ikke hende her scannede særlig længe før hun sagde jeg kun var 11+1.... 

Men dejligt din lille basse har det godt inden i maven 

Risikoveregningen, blev ikke lavet præcis men sådan ca, da jeg jo blev rykket 2 uger frem, og dermed var for langt henne til en egentlig NF scanning.. Men min scannings dame, brugte rigtig lang tid, var der i ca 3 kvarter, hun var så dygtig, og forklarede rigtig meget, så målene blev også kun sådan ca mål, men han har fuld kurven som han skal indtil videre

Men jeg kom også til en eksta scanning, for at vi fik styr på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.