I tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

Anonym trådstarter

Jeg har lige boet alene i 1½-2 mdr da min mand og jeg havde problemer i vores ægteskab.
Vi har snakket det hele igennem, og har i vores seperationstid været sammen flere gange, g er nu kommet frem til at vi gerne vil bo sammen igen og prøve at få vores ægteskab til at fungere. Vi elsker hinanden og vil gerne have vores familie liv tilbage, vi har to børn på 5 og knap 2 år.

Der er så sket det at jeg lige har opdaget at jeg er gravid, er knap 5 uger henne!
Min mand vil ikke have et barn nu, vi bor i 3 v med lange udsigter for en større i dette boligselskab, muligvis indenfor 1-1½ år ca 10 min herfra i et andet selskab!
Vi har som sagt to små børn i forvejen, og så er vi jo temmelig skrøbelige pt pga vores situation.

Jeg er bare så meget i tvivl, jeg har ALTID været modstander af abort, og aldrig regnet med at det skulle være noget jeg skulle tage stilling til. Har altid sagt at jeg ville beholde barnet ligemeget hvad!
Jeg kan godt se at vi måske ikke er klar til et spædbarn nu, men på den anden side kan jeg heller ikke forene med mig tanken om at jeg skal slå et lille foster ihjel! Undskyld men sådan ser jeg på det....

Knus en trist kvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

3rollinger

Kaere Anonym

Foerst tillykke med at I har fundet sammen igen.

Jeg kan sagtens forstaa dine foelelser, det er ikke retfaerdigt at skulle vaelge mellem faderen til dine boern og et nyt barn. Selvom han ikke har lyst til at faa et barn til, tror du saa ikke der er mulighed for at han aendrer mening naar I nu staar i situationen? Det er jo ogsaa hans barn I ville slaa ihjel (for nu at bruge dine ord).

Naar jeg ser paa situationen udefra og helt uden foelelser, saa ville jeg faa barnet. Jeg haaber din mand bliver ogsaa med 3 boern, men ellers saa er det hans tab.

Mht lejlighed saa er 1 1/2 aar da ikke saa lange udsigter. Foerst skal du jo lige vaere gravid i 9 mdr og derefter fylder jo barnet jo ikke saa meget foer det begynder at gaa. Og saa er I allerede i den nye lejlihed.

Jeg haaber det hele loeser sig til alles tilfredshed.

Knus
Trine

Anmeld

24. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg har lige boet alene i 1½-2 mdr da min mand og jeg havde problemer i vores ægteskab.
Vi har snakket det hele igennem, og har i vores seperationstid været sammen flere gange, g er nu kommet frem til at vi gerne vil bo sammen igen og prøve at få vores ægteskab til at fungere. Vi elsker hinanden og vil gerne have vores familie liv tilbage, vi har to børn på 5 og knap 2 år.

Der er så sket det at jeg lige har opdaget at jeg er gravid, er knap 5 uger henne!
Min mand vil ikke have et barn nu, vi bor i 3 v med lange udsigter for en større i dette boligselskab, muligvis indenfor 1-1½ år ca 10 min herfra i et andet selskab!
Vi har som sagt to små børn i forvejen, og så er vi jo temmelig skrøbelige pt pga vores situation.

Jeg er bare så meget i tvivl, jeg har ALTID været modstander af abort, og aldrig regnet med at det skulle være noget jeg skulle tage stilling til. Har altid sagt at jeg ville beholde barnet ligemeget hvad!
Jeg kan godt se at vi måske ikke er klar til et spædbarn nu, men på den anden side kan jeg heller ikke forene med mig tanken om at jeg skal slå et lille foster ihjel! Undskyld men sådan ser jeg på det....

Knus en trist kvinde

syntes ikke det lyder som om at du vil have en abort, også skal du bestemt ikke have det... det er dig som skal tage den beslutning... det er dig det ræmmer hårdest hvis du får abort.. jeg har det lige som dig, at tanken om abort, er vildt skræmmende...ville heller ikke ku gøre det selv... men der er bare nogen siturationer hvor det er nødvendigt, men det mener jeg du er den eneste der ved.. hvis du beslutter dig for abort, skal du huske på at det ikke er en baby endnu, men vil mene sådan en beslutning skal taget hurtigt, så det bliver fjernet som en klat... bhåber i finder en løsning.....!
knus fra karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.