Jeg har lige boet alene i 1½-2 mdr da min mand og jeg havde problemer i vores ægteskab.
Vi har snakket det hele igennem, og har i vores seperationstid været sammen flere gange, g er nu kommet frem til at vi gerne vil bo sammen igen og prøve at få vores ægteskab til at fungere. Vi elsker hinanden og vil gerne have vores familie liv tilbage, vi har to børn på 5 og knap 2 år.
Der er så sket det at jeg lige har opdaget at jeg er gravid, er knap 5 uger henne!
Min mand vil ikke have et barn nu, vi bor i 3 v med lange udsigter for en større i dette boligselskab, muligvis indenfor 1-1½ år ca 10 min herfra i et andet selskab!
Vi har som sagt to små børn i forvejen, og så er vi jo temmelig skrøbelige pt pga vores situation.
Jeg er bare så meget i tvivl, jeg har ALTID været modstander af abort, og aldrig regnet med at det skulle være noget jeg skulle tage stilling til. Har altid sagt at jeg ville beholde barnet ligemeget hvad!
Jeg kan godt se at vi måske ikke er klar til et spædbarn nu, men på den anden side kan jeg heller ikke forene med mig tanken om at jeg skal slå et lille foster ihjel! Undskyld men sådan ser jeg på det....
Knus en trist kvinde
Anmeld