Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu skal det snart være slut..
Vil I søde tøzer ikke skrive til mig, hvad der netop fik jer igang med et vægttab..
Hvilken motionsform I valgte og virkede det i så fald??!!
Har en lille mission nu, og vil gerne med det bedste reultat !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Røg hurtigt ned..
Christina.78 skriver: Nu skal det snart være slut.. Vil I søde tøzer ikke skrive til mig, hvad der netop fik jer igang med et vægttab.. Hvilken motionsform I valgte og virkede det i så fald??!! Har en lille mission nu, og vil gerne med det bedste reultat !
En klog kvinde fortalte engang at den bedste motionsform er den man synes er sjov at dyrke Så har man nemmere ved at komme igang og finder ikke på dårlige undskyldninger for at springe over træning
takker for svar de damer, men mangler sgu lidt mere konkrete ting..gider ikke melde mig til noget som ikke giver resultat..
jeg tænker mest mave, baller og især lår..
Christina.78 skriver: takker for svar de damer, men mangler sgu lidt mere konkrete ting..gider ikke melde mig til noget som ikke giver resultat.. jeg tænker mest mave, baller og især lår..
takker for svar de damer, men mangler sgu lidt mere konkrete ting..gider ikke melde mig til noget som ikke giver resultat.. jeg tænker mest mave, baller og især lår..
Løb er en fantastisk ting! Især når det er baller og lår... du kan jo ikke punkt-tabe dig, men ved løb, er det i hvert fald baller og lår der får sig en ordentlig tur plus at du ved løb rent faktisk toner hele kroppen
Höör skriver: Igen alt giver resultater jo men er du til fitness ? Holdtræning eller sport i din fritid ? der er jo tusind valg muligheder jeg elsker at løbe det med lige at presse sig selv lidt ekstra kan jeg godt lide men mange hader det jo :/
Igen alt giver resultater jo men er du til fitness ? Holdtræning eller sport i din fritid ? der er jo tusind valg muligheder jeg elsker at løbe det med lige at presse sig selv lidt ekstra kan jeg godt lide men mange hader det jo :/
ja fitness var en mulighed..
jeg er interesseret i noget der virkelig batter mht de 3 kriseområder..
og nu har jeg brugt undskyldningen længe nok med at man ikke kan få sports BH i store størrelser..nu bliver den købt og så skal der ske noget
Powerhoop hulahopring
Det er super godt for baller, lår og mave
TWT skriver: Powerhoop hulahopring Det er super godt for baller, lår og mave
ja den havde jeg tænkt på men man skal vel op i en god kg før det virkelig batter??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128