Uhh det er svært. Altså jeg er slet ikke tilhænger af at få et barn for enhver pris! Det er også meget vigtigt at tænke på hvordan at livskvaliteten vil være for jeres andre to børn, og for din mand og dig, hvis i får endnu et barn.
Hvis du skal være alene, så er det uanset hvad nemmere med to børn end tre. Og hvis din mand og dig går fra hinanden igen, vil dine to andre børn sikkert have meget brug for dig og ekstra opmærksomhed, som du muligvis ikke vil kunne give dem, med et spædbarn i armene.
Overvej nøje hvad et nyt barn kan gøre for jeres skrøbelige situation. Det er jo ikke kun fosteret man skal tænke på, men i høj grad også de børn der er der i forvejen. Det er ikke lykke for nogen, hvis man bliver ALT ALT for presset og måske går fra hinanden pga en ny graviditet.
Når det kommer til at få flere børn, så synes jeg at man må overveje tesen: Bliver vores familie lykkeligere af at få endnu et barn?
Hvis ikke, så lad være. Det er da også synd for det lille barn at blive født ind i en ulykkelig familie. Og synd for de børn der er der i forvejen, at deres livskvalitet måske skal svækkes pga. at i måske går fra hinanden og du får travlt med spædbarn.
Jeg kender ikke jeres familie og ved ikke hvordan det præcist er mellem din mand og dig. Så tænk dig godt om. Vælg den beslutning der er den bedste for HELE familien!!!!
Anmeld