Hvad skal jeres børn have på juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Kan ikke rigtig finde noget som helst rødt i butikkerne, og slet ikke noget julet! leder på livet løs men der er simpelthen intet

Hvad skal jeres små guldklumper have på juleaften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Lise

Det har jeg slet ikke tænkt over endnu...Men min søn på 4,5 år synes at der hører slips og skjorte til fest, så det skal han vel have på, sammen med et par pæne jeans eller lignende. Lille bror på 1 år og 9 mdr skal bare ha noget pænt på - ikke noget julet, men bare et eller andet.

Anmeld

5. december 2011

chael

Anonym skriver:

Kan ikke rigtig finde noget som helst rødt i butikkerne, og slet ikke noget julet! leder på livet løs men der er simpelthen intet

Hvad skal jeres små guldklumper have på juleaften?

Min datter skal have en smuk lilla/sort kjole på. Sorte strømpebukser med stjerner på og en sort/sølv bolero.

Sønnen et par sort/skinnende cowboy bukser, skjorte med en fed strik vest over.

Er ikke til nisse kostumer. En rød julekjole til en pige kan lige gå, men er ellers ikke tosset med det

*Camilla

Anmeld

5. december 2011

chael

chael skriver:

Min datter skal have en smuk lilla/sort kjole på. Sorte strømpebukser med stjerner på og en sort/sølv bolero.

Sønnen et par sort/skinnende cowboy bukser, skjorte med en fed strik vest over.

Er ikke til nisse kostumer. En rød julekjole til en pige kan lige gå, men er ellers ikke tosset med det

*Camilla

Og nå ja, baby, skal bare have noget af sit eget pæne baby tøj på

*Camilla

Anmeld

5. december 2011

Laulund87

H&M har et væld af fint tøj til juleaften! Min datter får en grå kjole med blonder og strømpebukser med snefnug på Fra H&M

Anmeld

5. december 2011

Fru Aagaard

Vores den store skal have fin rød julekjole på, som vi har købt, og en bolero, trøje og strømpebukser også skal håret sættes

Er den lille kommet, ja, det ser vi på, har så meget sødt, så finder da en sød kjole og tilbehør til... Vi satser på hun venter med at melde ankomst til efter 3 . januar

Anmeld

5. december 2011

oerbaek

Alle mine 3 drenge får pæne bukser, skjorte og slips på. 

Anmeld

5. december 2011

132319

Min datter skal have denne på, syet af en på trendsales:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2011

moars

132319 skriver:

Min datter skal have denne på, syet af en på trendsales:

supersmuk!

Anmeld

5. december 2011

moars

Kjole l/æ - Rushed voialle - Hearts - White fra DUNSmin datter skal have denne på, og min dreng det klassiske nissekostume.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.