På opfordring af Baagøe laver vi baby.dk's egen Julehjælp. Det er oprettet til familier, som har brug for en hjælpende hånd her i juletiden. Det kan være gaver til børnene, julepynt eller julegodter.
Nogen har måske noget tøj eller legetøj liggende derhjemme eller bagt lidt for mange småkager. Andre har måske nogle penge i overskud, til at købe en gave for.
Det fungerer således, at de familier der har brug for hjælp, skriver en privatbesked til mig, her på baby.dk.
I beskeden sender du dit/dine barns/børns ønskeliste, angiver alder, tøj og sko sørrelse, hvis dette er en del af ønskerne.
Desuden navn og adresse.
Jeg ligger ønskelisterne ud på denne side, anonymt selvfølgelig. I vil blive angivet som "Familie 1", "Familie 2" osv. Kun dem, som ønsker at give en gave, får adresse-oplysningerne. Det sendes som privat besked over baby.dk.
Til jer der finder noget, som I vil give, skal kontakte mig på min mail eller i privatbesked over baby.dk.
Til jer, som ligger inde med noget, som I gerne vil af med, men der ikke er en ønskeliste for det (endnu), oprettes en anden tråd. Så bliver det ikke alt for rodet. På denne tråd håber jeg der kun kommer familiernes ønskeliste - således er det nemmere at bladre igennem, uden forstyrrelse af alt mulig andet :-)
God jul til jer alle sammen! --Stor, lille, tyk, tynd, rig, fattig - alle fortjener en fantastisk jul!