Baby.dk's Julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2011

grøn · ært

På opfordring af Baagøe laver vi baby.dk's egen Julehjælp. Det er oprettet til familier, som har brug for en hjælpende hånd her i juletiden. Det kan være gaver til børnene, julepynt eller julegodter.
Nogen har måske noget tøj eller legetøj liggende derhjemme eller bagt lidt for mange småkager. Andre har måske nogle penge i overskud, til at købe en gave for.

Det fungerer således, at de familier der har brug for hjælp, skriver en privatbesked til mig, her på baby.dk.
I beskeden sender du dit/dine barns/børns ønskeliste, angiver alder, tøj og sko sørrelse, hvis dette er en del af ønskerne.
Desuden navn og adresse.

Jeg ligger ønskelisterne ud på denne side, anonymt selvfølgelig. I vil blive angivet som "Familie 1", "Familie 2" osv. Kun dem, som ønsker at give en gave, får adresse-oplysningerne. Det sendes som privat besked over baby.dk.

Til jer der finder noget, som I vil give, skal kontakte mig på min mail eller i privatbesked over baby.dk.

Til jer, som ligger inde med noget, som I gerne vil af med, men der ikke er en ønskeliste for det (endnu), oprettes en anden tråd. Så bliver det ikke alt for rodet. På denne tråd håber jeg der kun kommer familiernes ønskeliste - således er det nemmere at bladre igennem, uden forstyrrelse af alt mulig andet :-)

God jul til jer alle sammen! --Stor, lille, tyk, tynd, rig, fattig - alle fortjener en fantastisk jul!

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. december 2011

Lone Jakobsen

Profilbillede for Lone Jakobsen
grøn · ært skriver:

På opfordring af Baagøe laver vi baby.dk's egen Julehjælp. Det er oprettet til familier, som har brug for en hjælpende hånd her i juletiden. Det kan være gaver til børnene, julepynt eller julegodter.
Nogen har måske noget tøj eller legetøj liggende derhjemme eller bagt lidt for mange småkager. Andre har måske nogle penge i overskud, til at købe en gave for.

Det fungerer således, at de familier der har brug for hjælp, skriver en privatbesked til mig, her på baby.dk.
I beskeden sender du dit/dine barns/børns ønskeliste, angiver alder, tøj og sko sørrelse, hvis dette er en del af ønskerne.
Desuden navn og adresse.

Jeg ligger ønskelisterne ud på denne side, anonymt selvfølgelig. I vil blive angivet som "Familie 1", "Familie 2" osv. Kun dem, som ønsker at give en gave, får adresse-oplysningerne. Det sendes som privat besked over baby.dk.

Til jer der finder noget, som I vil give, skal kontakte mig på min mail eller i privatbesked over baby.dk.

Til jer, som ligger inde med noget, som I gerne vil af med, men der ikke er en ønskeliste for det (endnu), oprettes en anden tråd. Så bliver det ikke alt for rodet. På denne tråd håber jeg der kun kommer familiernes ønskeliste - således er det nemmere at bladre igennem, uden forstyrrelse af alt mulig andet :-)

God jul til jer alle sammen! --Stor, lille, tyk, tynd, rig, fattig - alle fortjener en fantastisk jul!

god ide. håber i får succes med den.

Anmeld Citér

5. december 2011

grøn · ært

Familie 1

Dreng på 5 år ønsker sig:
- Hot Weehls ting
- Lego ting
- Flexi track bane
- En fodbold med FC Barcelona
- Sengetøj med spiderman eller FC Barcelona
- DVD med Løvernes Konge
- Fodboldtøj
- DVD afspiller.

Og så venter familien sig en lille pige i slutningen af december og ønsker sig tøj til hende.

Hvis du kan hjælpe med noget, så skriv en privatmeddelse til mig. Lad venligst være med at kommentere herinde på tråden :-)

Hilsner, Maj 

Anmeld Citér

6. december 2011

grøn · ært

Familie 1

Samme familie som ovenover, har spurgt om det var muligt at få lidt til farens børn også, da de holder jul sammen allesammen :-)

Det er to drenge på hhv. 12 og 14 år, som ønsker sig tøj i str 12 og 14 år og gavekort til div. tøjbutikker.
Desuden Bakugan (Dragonoid colossus serie 3 og dharak colossus)

Familien vil også meget gerne have hjælp til julemaden. De plejer at spise frikkadeller, medister, flæskesteg, rødkål, kartofler, brune kartofler, sodavand, franske kartofler samt et par øl til manden.

Hvis nogen kan hjælpe lidt her, kontakt da venligst mig i en Privatbesked. Lad venligst være med at kommentere herinde på tråden. :-)

Hilsner, Maj

Anmeld Citér

7. december 2011

Pige2009

13. december 2011

grøn · ært

Familie 2

En dregn og en pige på 5 år, samt en pige på 1,5 år.
Drengen bruger 116 i tøj og den store pige bruger 122. Den lille bruger 92/98.

Den lille pige ønsker sig teletubbies, legemad og lege-køkkenting

Den ældste pige er vild med kjoler og drengen er vild med actionsmænd og pistoler. Men ellers er de taknemmelige, uanset hvad de får. :-)

Alle elsker de tegnefilm - både VHS og DVD modtages.

Hvis nogen kan hjælpe her, kontakt da venligst mig i en Privatbesked. Lad venligst være med at kommentere herinde på tråden. :-)

Hilsner, Maj

Anmeld Citér

13. december 2011

grøn · ært

Familie 3

Pige ønsker sig tøj i str. 80-86 og legetøj til 1 år +.

Dreng ønsker sig tøj str. 12-14 år, pc-pil og andet "teknisk" udstyr til hans alder.

Der kan ikke afleveres personligt på adressen, men kontakt mig i en privatbesked, hvis I kan hjælpe med noget - så får I adressen I skal sende gaverne til :-)

Lad venligst være med at kommentere herinde på tråden. :-)

Hilsner, Maj

Anmeld Citér

15. december 2011

grøn · ært

Det er nu folk skal "skrive sig op", hvis de vil nå at hjælpe inden postkontorene "lukker" den 20. dec. Efter den dato kan pakker ikke nå frem til jul.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.