av av..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2011

sandramor

Hej piger...

Håber i har nydt jeres weekend :-D

Jeg er gravid i 22 uge og nyder det selvfølgelig rigtig meget og elsker at mærke min lillepige mosle rundt i maven.. Fantastisk følelse.. Men har de sidste to dage været utrolig øm i det nederste af maven... Faktisk lige et par cm over skambenet.. Og tænker om det måske er fordi hun ligger og sparker det samme sted hele tiden... For det gør hun faktisk.. Stort set altid midt på lige over skambenet. Altså hun sparker jo ikke rigtig hårdt endnu men tit og hele tiden det samme sted..
Andre der har oplevet det samme måske?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

lycly

sandramor skriver:

Hej piger...

Håber i har nydt jeres weekend :-D

Jeg er gravid i 22 uge og nyder det selvfølgelig rigtig meget og elsker at mærke min lillepige mosle rundt i maven.. Fantastisk følelse.. Men har de sidste to dage været utrolig øm i det nederste af maven... Faktisk lige et par cm over skambenet.. Og tænker om det måske er fordi hun ligger og sparker det samme sted hele tiden... For det gør hun faktisk.. Stort set altid midt på lige over skambenet. Altså hun sparker jo ikke rigtig hårdt endnu men tit og hele tiden det samme sted..
Andre der har oplevet det samme måske?

Knus

Jeg oplevede lidt det samme, og spurgte min jordemoder om det, og hun sagde at det netop er fordi at når hun sparker det samme sted meget, så bliver man øm. Lidt ligesom et blåt mærke Jeg kan nemlig huske at hun nogen gange kunne sparke så man lige knækkede sammen af smerte/overraskelse . Så det er helt normalt

Anmeld

4. december 2011

sandramor

Ja sys ihvertfald det er godt ømt efterhånden... Men hun må jo ha fundet et godt sted at ligge derinde hi hi...

Men ja jeg skal til jm tirsdag så kan hun måske bekræfte det for mig :-)
Men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.