Hello ladies!
Lørdag d. 3/12 kl. 9.00 var første dag, hvor Linus skulle hentes af sin far, og så være der til kl. 9.00 søndag d. 4/12.
Jeg havde kendt denne dato i 5 mdr. ca, og vi har haft optrappet samvær op til denne dag. Jeg var lidt nervøs da jeg vågnede lørdag, men heldigvis er hans far meget godt inde i hans rutiner etc., så var ikke nervøs for, at han ikke ville kunne klare det.
Da jeg kom efter Linus i dag, så mødte jeg en GLAD, frisk og smilende dreng, som havde sovet godt (vågnet lidt flere gange i nat end vanligt), og som havde spist godt, hygget sig og oplevet en masse nye ting.
Jeg er LYKKELIG for, at første gang er gået så godt. I dag har jeg intet kunne mærke på ham, og er bare glad for, at faren og vores søn kender hinanden godt inden dette skulle ske. Det er ikke fordi samværet har været overvældende (bor 100 km fra hinanden). Måske har han været en anelse mere pylret end vanligt, men det er ikke sikkert det er grunden. Hurra for fædre der tager ansvar, og som faktisk gør en indstas for at holde de samme rutiner og vaner som en selv. Hvis ikke han havde gjort det, så var jeg blevet skuffet og havde helt sikkert hentet end anden dreng, end ham jeg kom og hentede 
Bare lige en god update herfra - og SKØNT der er en hel uge til næste gang. Jeg hyggede mig lørdag, men savnede ham også hvert sekund 
Anmeld