fiskeolie???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Mor, Skilt,Bonusmor

Kay skriver:

god ide....

de der graviomega... det er bare fiskeolie til gravide???

hvilken vitaminer bruger du? fik nemlig afvide på apoteket at de alm. livol multi var der fint med vitamin i og så skulle jeg bare spise fiskeolie og folin oven i...

Jeg har også fået af vide at det ikke er nødvendigt at hoppe på de der graviditets vitaminer, men at den almindelig Livol Multi Total, er god.. Jeg er dog ikke anbefalet at tage ekstra Folin, da der allerede er de 400mg i som anbefales til gravide.. Er det ikke også noget med at man ikke må tage "overdosis" af folinen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Kay

DET Poulsen skriver:

Jeg har også fået af vide at det ikke er nødvendigt at hoppe på de der graviditets vitaminer, men at den almindelig Livol Multi Total, er god.. Jeg er dog ikke anbefalet at tage ekstra Folin, da der allerede er de 400mg i som anbefales til gravide.. Er det ikke også noget med at man ikke må tage "overdosis" af folinen??

var omkring apoteket i dag... og fik afvide at de alm. livol jeg spiser er fine nok... og så skal jeg bare tage folin syrer oven i... der er 200 i og mine piller er på 400 men det sagde hun ik gjorde noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.