Hej novembermor,
Tak for dit indlæg! Ja, sådan en sundhedsplejeske kommer jo vidt omkring, så hun har nok et meget godt billede af hvordan det er.
Vi havde faktisk kigget på et hus på Vejlsøvej (off. ejedmsvurdering til 9.3 mill, men sælges væsentlig billigere!), men da jeg så de andre huse på vejen, så må jeg ærlig inddrømme, at der havde jeg bare slet ikke lyst til at bo. Husene var bare for store!!!
Du spørger til hvorfor vi vil til Birkerød/Holte, tja, det ved jeg faktisk ikke. Det er da værd at tænke over! Det har været en lang proces. Nogle af min mands venner bor i Virum og er super glade for det, så det har min mand talt meget om. Jeg ved ikke rigtig hvad det er med Virum, men det virker meget utiltalende på mig. Der har jeg bare slet ikke lyst til at bo. Så kiggede vi i Brede (fandt et super fedt hus, der desværre blev solgt lige for næsen af os), og nu er der ikke rigtig noget til salg der macher vores behov. Så har vi snakket om Lyngby og Holte, og pga min bekrymring omkring Holte-snobberriet, så kom jeg til at tænke på Birkerød. Det ligger jo utrolig tæt på Holte, men er alligevel 'en anden slags by', hvis man kan sige det sådan.
Lige nu er jeg mest til Birkerød, men efter at have læst dit indlæg, er jeg igen blevet åben for Holte. Vi kigger både i området bag Ny Holte skole, og oppe i paradis-kvarteret. Paradis-kvarteret har bare den ulempe at det er lidt langt væk fra stationen. (Vi vil aller helst bo i gå afstand til en S-tog station).
Ja, det var lidt om vores overvejelser. Hvorfor endte I i holte, og hvorfor flytter I igen?
Anmeld