Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Kan jeg godt forstå, det er også så dejligt oh hygsomt
Kan jeg godt forstå, det er også så dejligt oh hygsomt
Det tror jeg gerneHvornår mærkede du det første spark
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Det tror jeg gerneHvornår mærkede du det første spark
I uge 15 kom de første små bobler og fra uge 18 var der mere hårdt og nu ja der hopper mavsen når han bimler rundt derinde
Husk det er 2. graviditet.
Men Mikkel mærkede jeg har 1 gang i uge 17 derefter nåede jeg til uge 19 før han rigtig gav udtryk for sit ve og vel
Chalala85 skriver: I uge 15 kom de første små bobler og fra uge 18 var der mere hårdt og nu ja der hopper mavsen når han bimler rundt derinde Husk det er 2. graviditet. Men Mikkel mærkede jeg har 1 gang i uge 17 derefter nåede jeg til uge 19 før han rigtig gav udtryk for sit ve og vel
OkayFor jeg mærker ikke rigtig noget endnuDet følels engang imellem som om der er lidt uroMen ikke spark overhovedet
Ihh hvor du bliver flot! Næææ næsten halvvejs! Tiden går bare så hurtigt!
Hvor bliver det bare dejligt til MD scanning. Det er så skønt at se dem derinde.
DK skriver: Ihh hvor du bliver flot! Næææ næsten halvvejs! Tiden går bare så hurtigt! Hvor bliver det bare dejligt til MD scanning. Det er så skønt at se dem derinde.
taak søødeJa tiden flyver altså godt nokMen skønt er det.Ja det ser vi også meget frem til
Kruse90 skriver: OkayFor jeg mærker ikke rigtig noget endnuDet følels engang imellem som om der er lidt uroMen ikke spark overhovedet
Jeg synes det føltes som små blide bobler eller en fjer der køre på indersiden. Men det er helt normalt ikke at have mærket hende endnu smukke
Hvor er du fin. Vildt man stadig kan se dine ribben
Chalala85 skriver: Jeg synes det føltes som små blide bobler eller en fjer der køre på indersiden. Men det er helt normalt ikke at have mærket hende endnu smukke
har mærket hende for nogle uger sidenOg så igen for nogle dage sidenMen det er meget meget svagt, det har været som en kildren på indersiden af huden lige under navlenMen ser frem til at det bliver lidt mere sparkMen ved hun har det godt, for vi er så heldige at have en hjertelytter, så hun trives, og kan også høre at hun mosler rundt hehe
Munder skriver: Hvor er du fin. Vildt man stadig kan se dine ribben
hehe Er det vildtMen taak for det
Kruse90 skriver: tusinde takJa lige i mit tilfælde passede det
tusinde takJa lige i mit tilfælde passede det
OKaj, alle jeg kender har den nemlig også passet til, - og jeg har altid sagt, at min den første ville blive en pige, men den der kalender siger vi får en dreng, så ville bare lige vide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128