Endnu engang forbi sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2011

TbCp

Begyndte at bløde i morges, så endnu engang måtte vi forbi sygehuset
Jeg fik kørt en strimmel/kurve. hjertelyden var fin, men har stadig en hel del kontraktioner.
Blev scannet både udvendigt og indvendigt. Heldigvis er livmoderhalsen ikke påvirket og det er jo godt.
Lillebror har det godt og er en basse på 2195g
Hun tjekkede for nok fostervand og tjekkede om det evt. var moderkagen der var ved at løsne sig. Men alt så fint ud og de kunne ikke finde en grund til at jeg blødte....

Det er altså frustrende, for jeg bliver så skide bekymret. Men må jo stole på det når de siger at alt er ok.

Nu vil jeg bare gerne have at det her er sidste gang jeg er forbi sygehuset i denne graviditet!... ihvertfald indtil vi når januar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Malene76

TbCp skriver:

Jeg fik kørt en strimmel/kurve. hjertelyden var fin, men har stadig en hel del kontraktioner.
Blev scannet både udvendigt og indvendigt. Heldigvis er livmoderhalsen ikke påvirket og det er jo godt.
Hun tjekkede for nok fostervand og tjekkede om det evt. var moderkagen der var ved at løsne sig. Men alt så fint ud og de kunne ikke finde en grund til at jeg blødte....

Det er altså frustrende, for jeg bliver så skide bekymret. Men må jo stole på det når de siger at alt er ok.

Nu vil jeg bare gerne have at det her er sidste gang jeg er forbi sygehuset i denne graviditet!... ihvertfald indtil vi når januar.

Ej det kan jeg da godt forstå I blev lidt forskrækket over.  Håber lillebror arter sig indtil januar og venter på termin. Godt du blev tjekket og alt var ok.

KH Malene

Anmeld

5. december 2011

Mussen2

Ej, altså nu må det da snart stoppe. Godt der ikke er noget galt, men man bliver da så forskrækket.  For han bliver derinde lidt endnu

Anmeld

5. december 2011

Vivian87

Krydser fingre for at lillebror blir derinde til han må komme ud i det mindste og at i ikke behøver bøvle med flere blødninger! 

Anmeld

5. december 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Øv Tina, det er jeg da ked af... igen!!!

Nu må den graviditet gerne være go ved dig, så du kan nyde tiden lidt også 

Anmeld

5. december 2011

AnneH

TbCp skriver:

Puha.. nej blødninger er ikke sjove. Håber du er stoppet med at bløde og du er kommet hjem igen.

Ja, man kan kun stole på at når de siger at alt er ok, så passer det. Personligt er jeg tryg så længe de siger ok og jeg mærker den lille som jeg plejer.

Men håber da, at det bliver dit sidste indlæg om indlægelser før tid.

Anmeld

5. december 2011

KittyMaMa

5. december 2011

Møn-Mor

Atså nu må du godt stoppe med de tråde omkring indlæggelser  og erstatte dem med tråde om hvor keeeeedeligt det er at skulle holde sig i ro - de andre tråde gør mig da skide bekymret.

Hvor er det altså synd du skal alt det igennem.  for at Bassen "bare" leger "Dramaqueen" og bliver der inde nået tid endnu.

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.