Tabertråden!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. december 2011

bobbles

hej tøsser er nysgerrig hvad gør i for at tabe jer? spiser i kun sundt og dyrker motion eller tager i noget kost tilskud eller lignende? jeg selv lige nu ( startede for 3 dage siden) er på nupo kuren+600g frugt og grønt hver dag, spiser dog mad til aften, magert kød, kartofler og grøntsager, også tager jeg et kost tilskud, med kost tilskudet har jeg tabt 8,5 kg med, og efter jeg er begyndt på nupo kuren har jeg tabt 2,8 kg siden torsdag, dvs. 9,3 kg i det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

twinboys

Frøken Christiansen skriver:

hej tøsser er nysgerrig hvad gør i for at tabe jer? spiser i kun sundt og dyrker motion eller tager i noget kost tilskud eller lignende? jeg selv lige nu ( startede for 3 dage siden) er på nupo kuren+600g frugt og grønt hver dag, spiser dog mad til aften, magert kød, kartofler og grøntsager, også tager jeg et kost tilskud, med kost tilskudet har jeg tabt 8,5 kg med, og efter jeg er begyndt på nupo kuren har jeg tabt 2,8 kg siden torsdag, dvs. 9,3 kg i det hele

hvor er du dygtig... Jeg starter op igen imorgen hele weekenden har stået på julefrokoster...

Anmeld

4. december 2011

Muhmi

twinboys skriver:

hvor er du dygtig... Jeg starter op igen imorgen hele weekenden har stået på julefrokoster...

Anmeld

4. december 2011

bobbles

twinboys skriver:

ja og folk ryster på hovedet af mig fordi det lige er dec måned jeg er startet på nupo kuren men det tager jeg nu ikke så tungt, hvis man har viljen kan man sagtens.. det største for mig er at jeg kan sige nej til slik og fed mad det er virkelig en sejr for mig

Anmeld

4. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

skal nu os til julefrokost på lørdag men prøver at holde lidt igen

Anmeld

4. december 2011

twinboys

Muhmi skriver:

ja der gik lidt meget sprut og god mad i den...

Anmeld

4. december 2011

twinboys

Frøken Christiansen skriver:

ja og folk ryster på hovedet af mig fordi det lige er dec måned jeg er startet på nupo kuren men det tager jeg nu ikke så tungt, hvis man har viljen kan man sagtens.. det største for mig er at jeg kan sige nej til slik og fed mad det er virkelig en sejr for mig

du er super god... hep hep til dig

Anmeld

4. december 2011

bobbles

twinboys skriver:

du er super god... hep hep til dig

Anmeld

4. december 2011

Muhmi

twinboys skriver:

ja der gik lidt meget sprut og god mad i den...

DET skal der altså også være plads til... Vi skal jo ikke stoppe vores liv, bare fordi vi skal tabe os

Det skal være dejligt at tabe sig - og det er det altså ikke hvis man skal sidde og sulte sig til en julefrokost

Anmeld

4. december 2011

twinboys

Muhmi skriver:

DET skal der altså også være plads til... Vi skal jo ikke stoppe vores liv, bare fordi vi skal tabe os

Det skal være dejligt at tabe sig - og det er det altså ikke hvis man skal sidde og sulte sig til en julefrokost

nej det er også rigtigt... men man behøver jo ikke drikke sig i hegnet hver gang vel... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.