Vægttab, før og efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Tillykke med vægttabet men fik følelsen af at det er alt for meget du har tabt dig... Har du kontrol over dit vægttab på den gode måde... Undskyld jeg går lidt tæt på... men bare så det ikke er gået galt for dig...Men som du jo selv skriver så kan du bestemt godt tage 3-5kg på igen, da det vil være pænere til dig..

Ja, jeg føler jeg har kontrol over det. men min mormor døde for 4 uger siden, og der mistede jeg appetiten, og kunne ikke holde maden i mig 

Men den sidste uges tid har jeg holdt mig på den samme vægt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

twinboys

Anonym skriver:

Ja, jeg føler jeg har kontrol over det. men min mormor døde for 4 uger siden, og der mistede jeg appetiten, og kunne ikke holde maden i mig 

Men den sidste uges tid har jeg holdt mig på den samme vægt

ok for blev helt nervøs på dine vegne... hvis du har brug for at skrive og snakke om det, sender du mig bare en pb og jeg holder dig selvfølgelig ano

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

ok for blev helt nervøs på dine vegne... hvis du har brug for at skrive og snakke om det, sender du mig bare en pb og jeg holder dig selvfølgelig ano

Mange tak Det er pænt af dig at tilbyde mig hjælp 

Anmeld

4. december 2011

twinboys

Anonym skriver:

Mange tak Det er pænt af dig at tilbyde mig hjælp 

Anmeld

4. december 2011

MLT

Godt gået
Hvad gjorde du for at tabe dig

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Godt gået
Hvad gjorde du for at tabe dig

Spiser sundt, bytte slikskålen ud med gulerødder.Sørge for at spise masser grønt, og godt med proteiner  

Hver morgen bruger jeg min powerhoop hulahopring i 10 min, og min body bar i 5 min. Om aften 1/2time løb  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.