Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg havde termin igår og stadig ingen baby, men har heller ikke haft nogen som helst tegn på at baby skulle være på vej ud til os.
Jeg vil gerne høre hvad jeres tegn var på at fødslen nærmerde (staves) sig?
Jeg er i dag bare rigtig træt og har ikke rigtig lyst til noget.
A
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Går selv og venter spændt - er 3 dage over termin. Og godt træt sf det! Havde sindsyg mange plukveer igår og menstruations smerter, troede den var ved og være der, men nej
Vil bare give et kram og sige pøj pøj
Annemor... skriver: Hej Jeg havde termin igår og stadig ingen baby, men har heller ikke haft nogen som helst tegn på at baby skulle være på vej ud til os. Jeg vil gerne høre hvad jeres tegn var på at fødslen nærmerde (staves) sig? Jeg er i dag bare rigtig træt og har ikke rigtig lyst til noget. A
havde ikk selv rigtig nogle tegn.. gik 9 dage over
var inde om fredagen og få tid til igangsættelse om mandagen og fik veer fredag nat.. så jeg tror det har hjulpet at få den tid til igangsættelse hehe
Ingen rigtigt...
Havde meget kraftigeregelmæssigt plukveer 3-4 uger før termin og frem, men ellers kun diare nogle timer før det gik i gang...ellers ikke rigtig noget vildt synes jeg:-)
Ja, der er jo ikke to graviditeter eller fødsler der er ens og derfor er det også så svært at finde ud af hvornår det virkelig er tegn på noget.
Her gik slimproppen 40+0 i en stor klump og i lidt mindre klumper dagene efter.. 40+3 gik forvandet og jeg havde tegnblødning og samme aften begyndte veerne at komme, uregelmæssigt til at starte med, 40+4 blev de regelmæssige og jeg blev indlagt på fødegangen om eftermiddagen, og tidlig morgen da jeg var 40+5 kom min lille Frej-basse til verden..
Det var de tegn jeg havde..
Sender lige en bunke ve-støv, og for at den lille guldklump snart beslutter sig for at holde fødselsdag..
mit bedste tegn at gå efter er åbenbart diarre:-)
For med den første fik jeg diarre om aftenen og vågnede med veer kl 3 om natten ca.
Og andne gang fik jeg også diarre om aftenen ved 21 tiden og ved 22 tiden kom de første spæde veer.
Så tror jeg vil gå efter diarre nu her 3 gang og se om det ikke passer meget godt på mig i hvert fald:-)
Jeg døjede med regelmæssige og kraftige plukveer de sidste 6 uger før termin.
Men 2 dage før fødslen gik det fuldstændigt i stå, og jeg havde ingen tegn på noget som helst de dage.
Jeg vågnede dog op en time før mit vand gik, og kunne ikke sove + var lysvågen og rastløs(på trods af kun 4 timers søvn) og så gik vandet(2 dage før termin)
Dagen efter termin kørte jeg kæresten på arbejde. Da jeg steg ud at bilen for at kysse ham god dag, fik jeg den vildeste pluk ve.
ca 3½ time senere fik jeg almindelige veer, og yderligere 5 timer senere fik jeg regelmæssige veer. Fødte næste morgen 24 timer efter den den før omtalte vilde plukve
Første gang startede menstrationsligende smerter i løbet af natten og anden gang ingen andre tegn end at vandet pludseligt gik.. Håber snart der sker noget, så du kan kan få baby at se.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128