jeres mave i uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.004 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. december 2011

samantha1986

Hvordan så jeres mave ud i uge 14.

i morgen er jeg 14+0 henne. har tabt 8,5 kg siden jeg blev gravid, spiser ikke særlig meget. men jeg synes min mave er tyk..

jeg er kraftig, men maven er hård, og virker tyk.. så kunne godt tænke mig at se jeres maver i uge 14..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Frøken J.

Det er vist forskelligt hvordan den er

Min så sådan her ud.. Der var ikke så meget at se
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2011

samantha1986

Frøken J. skriver:

Det er vist forskelligt hvordan den er

Min så sådan her ud.. Der var ikke så meget at se

Nej det kan jeg godt se. Men du er også en slank pige. Dog kan man ane en bule

Men det er nok bare mig der tænker for meget over om maven er for tyk

Anmeld

4. december 2011

Mor til Frederic og Freya

samantha1986 skriver:

i morgen er jeg 14+0 henne. har tabt 8,5 kg siden jeg blev gravid, spiser ikke særlig meget. men jeg synes min mave er tyk..

jeg er kraftig, men maven er hård, og virker tyk.. så kunne godt tænke mig at se jeres maver i uge 14..

sådan så den ud i uge 13...

er i dag i uge 20 og har endelig fået bare en lille bule... Selvom det er med nr 2..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2011

samantha1986

Mor til Frederic skriver:

sådan så den ud i uge 13...

er i dag i uge 20 og har endelig fået bare en lille bule... Selvom det er med nr 2..

Ja der var der ikke meget at se.

Anmeld

4. december 2011

Frøken J.

samantha1986 skriver:

Men forresten, så pas nu på med det med du ikke spiser særlig meget! Du har brug for en masse sunde næringsstoffer, når du skaber sådan en bette bebs

Anmeld

4. december 2011

samantha1986

Frøken J. skriver:

Men forresten, så pas nu på med det med du ikke spiser særlig meget! Du har brug for en masse sunde næringsstoffer, når du skaber sådan en bette bebs

Jeg har så meget madlede stadigvæk. Til aftensmad kan jeg få et måltid ned, men i løbet af dagen bliver det kun til frugt og yoghurt. Har slet ikke lyst til noget. Heldigvis er jeg ikke slank hvis man kan sige heldigvis til det, så derfor har jeg noget at tabe mig af. Men sørger for at få noget ned så den lille i hvert fald kan få noget næring.

Læge og sygeplejeske er ikke bekymret, og på sygehuset til scanning sagde hun også at det ikke gjorde så meget. Det gør mig også tryg, for var bange for den lille ikke fik nok, men det gør den.

Anmeld

4. december 2011

samantha1986 skriver:

Ja der var der ikke meget at se.

næ...

Men har heller ikke taget de tabte kg på igen, men de kommer nok.

Anmeld

4. december 2011

samantha1986

Mor til Frederic skriver:

næ...

Men har heller ikke taget de tabte kg på igen, men de kommer nok.

Ja mon ikke de kommer listende jo længere hen du kommer :-) Det er jeg sikker på

Anmeld

4. december 2011

samantha1986 skriver:

Ja mon ikke de kommer listende jo længere hen du kommer :-) Det er jeg sikker på

både og...

Selvom jeg fik frederic for over 3 år siden, fik jeg aldrig tabt de 14 kg jeg tog på med ham.. Started på 60 kg og slutted på 74 kg (179 cm)  og vejer nu her med nr. 2 næsten 72 kg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.