hvad sker der lige.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. december 2011

eliasogmor

for min mave... hvis den bliver ved med at vokse med den her fart kommer jeg jo til at ligne en der venter femlinger..

ja så..kom jeg sørme også i uge 10..... og sikke min mave vokser.... har nu været ude at skaffe mig et par graviditets bukser og nogle leggins..... synes godt nok det er tideligt... her har i et dugfisk billede.... og det er desværre ikke kun maven der vokser.. også numsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Mor til Frederic og Freya

eliasogmor skriver:

for min mave... hvis den bliver ved med at vokse med den her fart kommer jeg jo til at ligne en der venter femlinger..

ja så..kom jeg sørme også i uge 10..... og sikke min mave vokser.... har nu været ude at skaffe mig et par graviditets bukser og nogle leggins..... synes godt nok det er tideligt... her har i et dugfisk billede.... og det er desværre ikke kun maven der vokser.. også numsen

thi hi... 

Sikke en fin mave du allerede har..

Er selv i uge 20 med charmefis nr 2 og har samme str mave som dig, så her er det lige omvendt...

Anmeld

4. december 2011

eliasogmor

Mor til Frederic skriver:

thi hi... 

Sikke en fin mave du allerede har..

Er selv i uge 20 med charmefis nr 2 og har samme str mave som dig, så her er det lige omvendt...

jamen jeg er også fuldstændig  overrasket over hvor hurtig det går.. ved godt man siger den bliver større anden gang... men sys nu lige at den godt må lade være med at vokse såh hurtig...

Anmeld

4. december 2011

MissTas

eliasogmor skriver:

det kan sagtens lade sig gøre så tidligt.. min mave var større end det der da jeg var i uge 8 såå .. intet at være bekymret for..

Anmeld

4. december 2011

Mor til Frederic og Freya

eliasogmor skriver:

jamen jeg er også fuldstændig  overrasket over hvor hurtig det går.. ved godt man siger den bliver større anden gang... men sys nu lige at den godt må lade være med at vokse såh hurtig...

ja det var også det jeg troed, men den lader godt nok sig vente..

Bliver helt misundelig når jeg kigger på maver af folk i samme uge som mig og de bare har en dejlig rund mave...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2011

eliasogmor

MissTas skriver:

det kan sagtens lade sig gøre så tidligt.. min mave var større end det der da jeg var i uge 8 såå .. intet at være bekymret for..

er skam heller ikke bekymret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.