Pandehår? ja/nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er pandehår??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.942 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. december 2011

merichs

Ved godt det afhænger meget af ansigtsformen om det er pænt med pandehår. Men hvad synes du generelt?

Er pandehår hot or not?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

SS82

Det kommer helt an på personens ansigtsform og frisure. Og et pandehår kan jo både være et let skråt (som mange med langt hår får) eller et tungt lige (som hende sangeren pernille rosendal). Så synes ikke jeg kan sige hot eller not for det afhænger af mange ting.

Anmeld

4. december 2011

chael

merichs skriver:

Ved godt det afhænger meget af ansigtsformen om det er pænt med pandehår. Men hvad synes du generelt?

Er pandehår hot or not?

Det er hot til dem der kan bære det.

Personligt kan jeg ikke selv med pandehår, fordi jeg har krøller, og magter ikke at skulle glatte det hverdag.

Men syntes det pænt, hvis den rigtige får det

*Camilla

Anmeld

4. december 2011

1012lmp

Som andre siger kommer det jo an på ansigtsform... men jeg synes det er hot især efter jeg selv har fået det... hehe

Anmeld

4. december 2011

FogL

Der er jo også forskellige former for pandehår. Og synes faktisk et hår helt uden pandehår er røvsygt.. Det giver en vis tekstur. 

Anmeld

4. december 2011

Koen.

Til mig selv kan jeg godt lide pandehår, andre, ja det afhænger om personen kan bære det

Anmeld

4. december 2011

FrkT

Det synes jeg er et svært spørgsmål at sige enten eller til.

Men generelt synes jeg så at det er NOT..... men til enkelte er det hot.. men skal jeg sige hot eller not bliver det not..

Anmeld

4. december 2011

Bshizzle

Jeg har stemt blankt..

I mit hovede kan man ikke stemme hot eller not på dette spørgsmpl, for det klær rigtig mange at ha pandehår.. og andre klær det bare ikke

Jeg har ikke selv pandehår..men har da selv overvejet det nu hvor jeg alligevel går med frisør-overvejelser i hovedet

Anmeld

4. december 2011

merichs

Selv synes jeg pandehår er hot (hvis man kan bære det) om det er lige, skrå, tungt eller let er lige meget

Overvejer selv at få pandehår igen men ved ikke hvilken "type"

Anmeld

4. december 2011

Muhmi

Det ER hot også selvom jeg helst så at det ikke var

Ej... Jeg er bare ikke selv til pandehår, så derfor er jeg NOT hot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.