uønskede gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser
Om kort tid skal jeg giftes med min skønne mand. Sagen er den, jeg Har haft valgt min far og hans kone fra, og trukket vores invitation tilbage, de har langt fra taget det pænt, og er helt i det røde felt, over jeg Har valgt, at de ikke skal være en del af vores liv.
Nu frygter jeg jo lidt de ikke vil respektere det, og ville høre hvad man kan gøre for at undgå, at de kommer deltager i vielsen, hvis de dukker op når de ikke er ønsket, i princippet er kirken jo offentlig, men vil bestemt ikke have ødelagt den store dag, ved at de dukker op, og skaber ballade.

HJælp hvad gør jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

ModerNatur

hvad er grunden til at du har valgt dem fra? -bare så det er lidt nemmere at forestille sig deres tanker...

Anmeld

4. december 2011

Nessie

I kan jo ikke forbyde dem at komme i kirken, men kunne måske alliere jer med nogle "store" mandfolk, der kunne tage fat i dem, og stille få dem ud af kirken inden de laver uro.

Ellers er der nok ikke så meget andet at gøre end at ignorere dem

Tillykke med brylluppet

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej tøser
Om kort tid skal jeg giftes med min skønne mand. Sagen er den, jeg Har haft valgt min far og hans kone fra, og trukket vores invitation tilbage, de har langt fra taget det pænt, og er helt i det røde felt, over jeg Har valgt, at de ikke skal være en del af vores liv.
Nu frygter jeg jo lidt de ikke vil respektere det, og ville høre hvad man kan gøre for at undgå, at de kommer deltager i vielsen, hvis de dukker op når de ikke er ønsket, i princippet er kirken jo offentlig, men vil bestemt ikke have ødelagt den store dag, ved at de dukker op, og skaber ballade.

HJælp hvad gør jeg

Flytte datoen og tidspunktet, og så håbe på at de ikke finder ud af det.
Men ellers så kan du intet gøre.
Som du selv siger, kirken er offentligt rum, og med mindre du er kongelig, så kan den ikke lukkes for nogen.

Held og lykke med det...det er bare øv, når familierne ikke kan sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2011

mariamiss6

Jeg synes ikke du kan forhindre dem i at komme i kirken, men du er i din gode ret til at sende dem væk fra festen...

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Issa skriver:

hvad er grunden til at du har valgt dem fra? -bare så det er lidt nemmere at forestille sig deres tanker...

Grunden er at de har haft mange store krav til os, samtidig med de ikke har vist interesse for os, de ringede aldrig, kom sjældent, kritiserede alt, og fik bare nok. Efter jeg har sagt fra, er de blevet sure, og igen vist sig fra dårlig side ved at de i stedet for at finde løsninger, kom med dårlige undskyldninger, mente jeg skulle forstå de bare havde travlt, og at det er ok man kun ses hver 2 måned, og pludselig, var jeg en helt forfærdelig person. Og ikke værd at finde en løsning med, fordi jeg er så dum jeg nok ikke ville fatte det alligevel.
Derfor ønsker jeg slet ikke at se dem, den dag især :-(

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

DDeDeteerddefesdesværr

Flytte datoen og tidspunktet, og så håbe på at de ikke finder ud af det.
Men ellers så kan du intet gøre.
Som du selv siger, kirken er offentligt rum, og med mindre du er kongelig, så kan den ikke lukkes for nogen.

Held og lykke med det...det er bare øv, når familierne ikke kan sammen.

Kærligst
Sussie

DEt er desværre ikke muligt at flytte hverken dato eller tid

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

I kan jo ikke forbyde dem at komme i kirken, men kunne måske alliere jer med nogle "store" mandfolk, der kunne tage fat i dem, og stille få dem ud af kirken inden de laver uro.

Ellers er der nok ikke så meget andet at gøre end at ignorere dem

Tillykke med brylluppet

Jo tak, var ude i om jeg skulle få lavet tilhold på dem, da de på trods af jeg flere gange har sagt jeg ikke ønsker kontakt, har dukket uanmeldt op, hos os, og senest brevet hvor jeg bliver svinet til, samt de har haft fået noget familie til at udspionere os på Facebook, og de er nu alle slettet derinde fra, men tanker bare, hvornår det får en ende, og de forstår jeg ikke ønsker dem i mit liv :-(

Anmeld

4. december 2011

Nessie

Anonym skriver:

Jo tak, var ude i om jeg skulle få lavet tilhold på dem, da de på trods af jeg flere gange har sagt jeg ikke ønsker kontakt, har dukket uanmeldt op, hos os, og senest brevet hvor jeg bliver svinet til, samt de har haft fået noget familie til at udspionere os på Facebook, og de er nu alle slettet derinde fra, men tanker bare, hvornår det får en ende, og de forstår jeg ikke ønsker dem i mit liv :-(

Der er nok ikke andet at gøre end at vente på at de med tiden bliver trætte af at udspionere jer og opsøge jer. Vær standhaftige, og undgå al kontakt med dem

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Der er nok ikke andet at gøre end at vente på at de med tiden bliver trætte af at udspionere jer og opsøge jer. Vær standhaftige, og undgå al kontakt med dem

Ja jeg kan jo nok kun håbe de med tiden vil respektere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.