Mavebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Stine C

Jeg vil bare lige høre, om I er startet på at tage mavebilleder, og hvordan I gør og hvor tit?

Jeg har store planer, så min kæreste tager billeder i fire forskellige positioner/vinkler, helst hver dag. Planlægger at lave en time lapse video på et tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Annana89

Hmm jeg kan ikek helt finde ud af hvornår jeg vil begynde med billeder!

Det skal jo gerne være når man kan se at der er sket noget, men jag har lidt ekstra forand så tror der går længe før man kan se en gravidbule og ikke bare en "jeg-har-spist-for-meget-kage" bule!

såe kan ikke rigtig finde ud af det!

Og tænker at når jeg går igang bliver det bare en gang om ugen, i hvert fald til at starte med!

Anmeld

12. december 2011

MissBee

Stine C skriver:

Jeg vil bare lige høre, om I er startet på at tage mavebilleder, og hvordan I gør og hvor tit?

Jeg har store planer, så min kæreste tager billeder i fire forskellige positioner/vinkler, helst hver dag. Planlægger at lave en time lapse video på et tidspunkt

Tager billeder hver uge og kan nu se det virkelig meget om aftenen og der går ikke så lang tid før jeg må hoppe i nogle mama bukser for pt er leggins i stof det eneste jeg kan holde ud i længere tid..

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Stine C skriver:

jeg startede 9+4 og tager en gang om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.