Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

At ens udflåd eller snask for neden  bliver meget brunt/mørkebrunt/rødligt omkring ÆL?

Jeg har siden jeg fødte for en 8-9mdr siden oplevet at det er blevet mørkere og mørkere og kraftigere og kraftigere for hver måned ca. midt i min cyklus, så det passer jo med at det kan ha noget med ægløsningen at gøre. MEN har bare aldrig før oplevet at der var noget tegn på ÆL eller at jeg kunne se det på nogen som helst måde.

Det minder lidt om når min mens kommer, altså i dagene op til det "bryder ud"...

Ved godt det måske er lidt klamt, men håber der er nogen der kan fortælle mig om det er helt normalt eller om det er noget jeg skal få tjekket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

At ens udflåd eller snask for neden  bliver meget brunt/mørkebrunt/rødligt omkring ÆL?

Jeg har siden jeg fødte for en 8-9mdr siden oplevet at det er blevet mørkere og mørkere og kraftigere og kraftigere for hver måned ca. midt i min cyklus, så det passer jo med at det kan ha noget med ægløsningen at gøre. MEN har bare aldrig før oplevet at der var noget tegn på ÆL eller at jeg kunne se det på nogen som helst måde.

Det minder lidt om når min mens kommer, altså i dagene op til det "bryder ud"...

Ved godt det måske er lidt klamt, men håber der er nogen der kan fortælle mig om det er helt normalt eller om det er noget jeg skal få tjekket 

Ja, en del kvinder har det, de kloge hoveder kalder en ÆL-blødning..og nu hvor du har født, har hele din krop ændret sig.
Men jeg synes da at du alligevel lige skal snakke med lægen om det.

Hvor længe siden er det du fik mens efter du havde født??

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, en del kvinder har det, de kloge hoveder kalder en ÆL-blødning..og nu hvor du har født, har hele din krop ændret sig.
Men jeg synes da at du alligevel lige skal snakke med lægen om det.

Hvor længe siden er det du fik mens efter du havde født??

Kærligst
Sussie

Tak for svar Sussie 

Hmm mener det var ved 8 ugers undersøgelsen at jeg så småt startede på p-piller igen, og så kom den, så det må være et halvt års tid siden den kom første gang efter fødslen.

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for svar Sussie 

Hmm mener det var ved 8 ugers undersøgelsen at jeg så småt startede på p-piller igen, og så kom den, så det må være et halvt års tid siden den kom første gang efter fødslen.

Ok..men det kan godt tage op til et år ovenpå en graviditet, inden kroppen har normaliseret sig, og fundet sit nye leje.

Jeg synes nu alligevel, du lige skal få en snak med lægen, omkring det.
Ikke at jeg overhovedet tror, der er noget, men man skal altid reagere på blødninger fra underlivet, som ikke hænger sammen med mens, eller som ændrer sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.