øv at være mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

kbh-tøs

Så dukkede der en lille ting op som hedder mens. til fornavn og lort til efternavn..... Jeg blev bare så trist i går, da det kom.
ALLE mine veninder er gravide og her lå lille jeg så og bløder og i desperation tænker at jeg har da læst at nogen er gravide selvom de bløder
Så på sprøjten igen i dag og så håber jeg på en IUI igen i næste uge men for h.... hvor er det træls.
Prøver virkelig at tænke på andet, men 14 dage er altså lang tid og der sniger sig mange tanker ind i den tid.

Nå... lidt tanker fra triste mig, tak fordi du læste så langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Bastian

Du trænger til en kæmpe krammerHar været hvor du er nu, og det er bestemt ikke en tid jeg mindes med glæde. Håber snart at heldet er med jer...

Anmeld

23. februar 2009

Mig med maven

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan du har det, men jeg forstår godt at du er møg ked at det...

Jeg sender en masse kram, og tanker her fra!

Anmeld

23. februar 2009

Miamaja

kbh-tøs skriver:

Så dukkede der en lille ting op som hedder mens. til fornavn og lort til efternavn..... Jeg blev bare så trist i går, da det kom.
ALLE mine veninder er gravide og her lå lille jeg så og bløder og i desperation tænker at jeg har da læst at nogen er gravide selvom de bløder
Så på sprøjten igen i dag og så håber jeg på en IUI igen i næste uge men for h.... hvor er det træls.
Prøver virkelig at tænke på andet, men 14 dage er altså lang tid og der sniger sig mange tanker ind i den tid.

Nå... lidt tanker fra triste mig, tak fordi du læste så langt.

det skal nok gaa alt sammen

Anmeld

24. februar 2009

kbh-tøs

Tak for jeres svar, det hjælper med lidt opmuntring. hav en dejlig dag alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.