Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
msmukke skriver:Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid, ved ikke hvor langt jeg er henne præcist, men har rigtig mange underlivs smerter.. er det helt normalt?
Ja, det er helt normalt. Jeg har hver gang følt og tænkt ej, NU får jeg snart menses, men det gjorde jeg bare aldrig
msmukke skriver: Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid, ved ikke hvor langt jeg er henne præcist, men har rigtig mange underlivs smerter.. er det helt normalt?
Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid, ved ikke hvor langt jeg er henne præcist, men har rigtig mange underlivs smerter.. er det helt normalt?
msmukke skriver: Mange tak for jeres svar.. er bange for at der går noget galt.. vi har prøvet længe at blive gravide og nu er det lykkes.. men ingen grund til bekymring?
Mange tak for jeres svar.. er bange for at der går noget galt.. vi har prøvet længe at blive gravide og nu er det lykkes.. men ingen grund til bekymring?
ingen grund til bekymringer , Jeg var også sikker på jeg fik det røde mange gange i starten af min graviditet. Det fik jeg så også, men jeg har en fantastisk datter idag på trods af mit bløderi.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128