PernilleogDennis skriver:
Ja Idag er freya jo så 1 månede, oooork hvor tiden dog flyver. Det er helt vildt.
Hun sover stadig rigtig meget men kan nu holde øjnkontakt og smile, dog ikke altid bevidst og svinger frem og tilbage med hovedet. Det ser sødt ud. 
Sundhedsplejersken har været her og min lille prinsesse vejer nu 3500 gram. Hun vejede 2600g da vi blev udskrevet for 14 dage siden. så hun spiser godt, og det er bare så fantastisk det hele 
Hun er bare så dejlig nem.
Jeg har lige list spørgsmål til alle jer andre:
-Hvornår kunne jeres holde hovedet selv?
-Hvornår fik i det første rigtige smil? (Og var i i tvivl??)
-Hvad lavede/laver i med jeres nyfødte på samme alder når de er vågne?
Mange knuser Pernille, og rigtig god weekend. 
Tillykke med prinsessen :-) min søn er præcis 6 uger Idag, og han har næsten smilt til os fra start og ham gør det rigtig meget hver dag, og det er bevidst når vi snakker til ham, når jeg synger for ham, eller han får mad :-) super glad dreng, desuden elsker han når jeg kysser ham på munden, det smiler han helt vildt af :-)
At holde hovedet selv kan han også stortset vi holder dig altid hånden bag fordi en gang i mellem kan han godt svinge lidt eller blive træt af at holde det..
Når han er vågen så snakker vi, har små samtaler med fuld øjenkontakt, hvor han sidder foran mig på mine bøjet ben..
synger sange, ligger ham på maven og øver i at holde hoved, eller øver i at stå op på benene hvilke han selv har ville siden han var 14 dage gammel, min søn er virkelig hurtig på den og vil ikk sidde stille, der skal ske noget :-) må indrømme at han har lidt ild i numsen haha