vask af barnevognskassen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. december 2011

serinasmor

hejsa i skønne mødre

Vores Basson Grande har efterhånden været meget igennem blandt andet 2 (snart 3) hårde vintre med MASSER af sne .. da vi ikke har mulighed for at have den andre steder end under halvtag er den jo selvfølgelig blevet lidt trist i stellet (men det kan grundig vask og kromspray eller lign føre underværker på) .. hvad værre er .. den har fået fugtskjolder inden i selve kassen .. de har fået rodalon men ikke andet og det tog ikke pletterne ..

hvordan får jeg fugtskjolderne af?

Er der nogen der ved om jeg kan pille stoffet af på én eller anden måde og komme det i vaskemaskinen?

eller må jeg bare leve med det ?

vi ville jo egentlig gerne gemme den til næste barn, hvis det kan betale sig...som den ser ud lige nu kan jeg mærke det ikke kan betale sig at gemme på den ...

som den ser ud lige nu er den dog udemærket til foræring til manglende eller evt meget billigt salg som altanbarnevogn ..

hmmm ... langt igen SORRY ... men hjælp  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

EnGodMor

Er det betrækket rundt om kassen du mener?

Man skruer bare kaleschen af og så kan du få betrækket af, jeg har selv lige gjort det samme du skal bruge klar/hvid eddike til at komme på pletten, lad det side en halv times tid, og vask det så på HÅNDVASK programmet...

Jeg ved godt der står på vaske anvisningen, at det ikke må vaskes i vaskemaskinen, men at det skal vaskes i hånden... men der sker intet ved at vaske det på håndvask programmet :-) jeg vaskede mit to gange i træk, første gang med eddiken på og vaskepulver i maskinen.

og anden vask var med vaskepulver og en smule skyllimiddel :-) den er som ny nu min barnevogn  men den er nu os kun 2 år gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.