Gode sexpositioner ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.415 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2011

AmalieLaursen

Dav piger!

Tænkte bare lige på om der var nogle som havde nogle gode sexpositioner?

&

Hvis der er nogle af jer som læser det her som har født, så hvornår kom jeres lyst til sex tilbage? Har født for snart 14 dage siden, og har ingen lyst. Har mest bare lyst til at blive puttet af min mand, og kæle, røre , og give en hånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Fenja09

Jeg fødte for 3 måneder siden og jeg må sige at det ikke lige er sex jeg tænker aller mest på...det skal dog nok komme, men synes der har været så meget andet at tænke på. Nu har vi også en datter som ikke er helt rask (hjertebarn) så omstændighederne har været lidt anderledes end først antaget.

Tror det er de færreste der har sex med deres partner 14. dage efter fødsel, der bløder mange jo stadig, så det lyder ikke unormalt at du ikke har særlig meget lyst til det. Omvendt så tror jeg også at det er få der ikke har haft sex 3 måneder efter de har født, men i vores tilfælde har det ikke rigtig passet ind endnu, hvis man kan sige det sådan

/Fenja

Anmeld

4. december 2011

Tystys14

AmalieLaursen skriver:

Dav piger!

&

Hvis der er nogle af jer som læser det her som har født, så hvornår kom jeres lyst til sex tilbage? Har født for snart 14 dage siden, og har ingen lyst. Har mest bare lyst til at blive puttet af min mand, og kæle, røre , og give en hånd.

Jeg havde personligt først rigtigt lyst til sex efter et par måneder ca. da fødslen var ret voldsom, blev syet meget, og der skete rigtigt mange ting. På trods af det havde vi sex allerede 12 dage efter. Men tror mest jeg gjorde det for min mands skyld der... hvilket han først fik at vide lang tid senere desværre, ellers havde han ventet på mig.  Så et par måneder her, efter fødslen.

Jeg ved ikke om du mener stillinger under en graviditet pga stor mave, eller bare generalt gode stillinger.  

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

AmalieLaursen skriver:

Dav piger!

&

Jeg havde lysten allerede et par dage efter Tror vi havde sex ca. 3 uger efter fødslen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.